Aktualizacja: 28.05.2018 08:46 Publikacja: 28.05.2018 08:46
Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz
„Karaiby nie zostaną zmyte z powierzchni Ziemi" – to główny przekaz kampanii informacyjnej, którą w czerwcu, u progu kolejnego sezonu huraganów, rozpocznie Karaibska Organizacja Turystyczna (Caribbean Tourism Organization, CTO). Taką informację podał amerykański portal branżowy Skift.
Przypomnijmy, w zeszłym roku wschodnia część regionu bardzo mocno ucierpiała z powodu silnych wiatrów Irma, Maria i Jose. Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel and Tourism Council, WTTC) wyliczyła, że z tego powodu na Karaiby pojechało 826 tysięcy turystów mniej w porównaniu z rezerwacjami sprzed huraganów. Przełożyło się to na przychody mniejsze o 741 milionów dolarów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas