Karaiby nie dają się (marketingowo) huraganom

Karaibska Organizacja Turystyczna chce pokazać, że Irma, Maria i Jose nie dotknęły całego regionu. W tym celu przed kolejnym sezonem huraganowym będzie prowadzić kampanię informacyjną

Publikacja: 28.05.2018 08:46

Karaiby nie dają się (marketingowo) huraganom

Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

„Karaiby nie zostaną zmyte z powierzchni Ziemi" – to główny przekaz kampanii informacyjnej, którą w czerwcu, u progu kolejnego sezonu huraganów, rozpocznie Karaibska Organizacja Turystyczna (Caribbean Tourism Organization, CTO). Taką informację podał amerykański portal branżowy Skift.

Przypomnijmy, w zeszłym roku wschodnia część regionu bardzo mocno ucierpiała z powodu silnych wiatrów Irma, Maria i Jose. Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel and Tourism Council, WTTC) wyliczyła, że z tego powodu na Karaiby pojechało 826 tysięcy turystów mniej w porównaniu z rezerwacjami sprzed huraganów. Przełożyło się to na przychody mniejsze o 741 milionów dolarów.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta