Bohaterami kampanijnych grafik byli rodzice z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki, para millenialsów i osoby spędzające czas solo. Zostali oni przedstawieni podczas rowerowej przejażdżki, relaksu w saunie na plaży, spaceru z psem brzegiem morza, wizyty w miasteczku świąteczno-noworocznym czy jeździe na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze. Tłem zdjęć były sopockie instytucje kultury: Opera Leśna, Goyki 3 Art Inkubator, Muzeum Sopotu, a także lokale gastronomiczne, obiekty spa, plaża, parki czy tężnie solankowe.
Grafiki z bohaterami kampanii można było zobaczyć w mediach lokalnych, ogólnopolskich i zagranicznych. Hasło kampanii wybrzmiewało w dżinglach i spotach radiowych, które były emitowane w związku z promocją wybranych wydarzeń miejskich.
Sopockie plakaty pojawiły się również na kilkudziesięciu wiatach przystankowych i ekranach tramwajowych w Zakopanem i Krakowie.
Czytaj więcej
Najnowsza kampania promocyjna zachęca turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania Sopotu poza sz...
- Współpraca z innymi samorządami i dobre relacje z sektorem przedsiębiorców wzmocniły przekaz naszej posezonowej kampanii. Było o Sopocie słychać i było nas widać. Fantastyczne kadry kampanijne pokazały, że Sopot to miasto pełne atrakcyjnych przestrzeni, dostępnych nie tylko latem, w szczycie sezonu, ale przez cały rok dla osób w różnym wieku i z różnymi pasjami i potrzebami. Pokazaliśmy nasz kurort jako miasto dostępne i przyjazne dla każdego i na każdą kieszeń, z ciekawą, całoroczną ofertą kulturalno-sportową - podkreśla prezydent Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim, cytowana w komunikacie prasowym.