Nocleg z Airbnb słabej jakości? Napisz, firma usunie taką ofertę

Jeśli nocleg nie spełnia oczekiwań gości, usuwamy go z naszej bazy - deklaruje Airbnb. Od kwietnia firma pozbyła się ponad 12 tysięcy adresów.

Publikacja: 12.07.2023 02:06

Firma rezygnuje ze współpracy z gospodarzami obiektów, na które klienci się skarżą

Firma rezygnuje ze współpracy z gospodarzami obiektów, na które klienci się skarżą

Foto: Airbnb

Airbnb zapewnia, że stara się, by jakość oferowanych za jego pośrednictwem usług, była jak najwyższa. Usuwa więc noclegi mające słabe opinie lub wobec których powtarzają się zgłoszenia naruszeń zasad przez gospodarzy. Firma informuje o tym w komunikacie dla mediów.

Od kwietnia w ramach tej procedury platforma pozbyła się ponad 12 tysięcy obiektów, a w całym 2022 roku skasowała ponad 81 tysięcy propozycji zakwaterowania na całym świecie (obecnie na platformie Airbnb jest ponad 4 miliony gospodarzy i ponad 6 milionów aktywnych ofert w 100 tysiącach miast i miejscowości).

Czytaj więcej

Airbnb w nowej odsłonie. Milion "Airbnb pokojów" - powrót do idei współdzielenia

System, o którym mowa, bazuje na informacjach od klientów. Ocenie poddawany jest cały przebieg rezerwacji i pobytu – od umieszczenia oferty w serwisie aż po jakość usługi noclegowej. To nie narzędzie krytyki, ale sposób na przekazywanie gospodarzom szczegółowych i praktycznych wskazówek w sprawach ulepszeń i zmian – tłumaczy pośrednik. I nie chodzi tu o kolor ścian w mieszkaniu, ale o takie kwestie, jak proces anulowania rezerwacji przez gospodarza, czy inne elementy związane bezpośrednio z obsługą klienta.

Firma liczy, że dzięki temu zapewni odpowiednią jakość na każdym etapie rezerwacji i pobytu, a w dalszej kolejności wzrośnie wiarygodność platformy. Dzięki opiniom klientów serwisowi łatwiej wyegzekwować od wynajmujących przestrzeganie jego zasad i standardów społeczności zgromadzonej wokół marki.

Airbnb podkreśla, że w zeszłym roku osiem na 10 ocenionych pobytów na Airbnb zakończyło się przyznaniem pięciu gwiazdek gospodarzom.

Airbnb zapewnia, że stara się, by jakość oferowanych za jego pośrednictwem usług, była jak najwyższa. Usuwa więc noclegi mające słabe opinie lub wobec których powtarzają się zgłoszenia naruszeń zasad przez gospodarzy. Firma informuje o tym w komunikacie dla mediów.

Od kwietnia w ramach tej procedury platforma pozbyła się ponad 12 tysięcy obiektów, a w całym 2022 roku skasowała ponad 81 tysięcy propozycji zakwaterowania na całym świecie (obecnie na platformie Airbnb jest ponad 4 miliony gospodarzy i ponad 6 milionów aktywnych ofert w 100 tysiącach miast i miejscowości).

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Apartamenty
Polska atrakcyjna na święta dla turystów. Kraków wygrywa z europejskimi stolicami
Apartamenty
Turyści zza ściany przeszkadzają? Sąsiedzi mogą zakazać wynajmować im mieszkanie
Apartamenty
Airbnb przywraca usługę dla turystów. "To musi być coś wyjątkowego"
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Apartamenty
Greckie hotele nie nadążają za Airbnb. Liczba mieszkań wakacyjnych rośnie lawinowo