Hotele uporządkowane nie według kierunków, ale według rodzajów – to charakterystyczna cecha katalogu biura podróży Grecos na lato 2020.
Agenci już go dostali, teraz firma rozsyła katalog do stałych klientów. Głównym kryterium, według którego zamieszczono w nim poszczególne hotele jest ich podział na segmenty. Dopiero w ich ramach obowiązuje popularny klucz prezentowania oferty według kierunków.
Te segmenty to: top 20 hoteli premium – pięciogwiazdkowych hoteli z rozbudowaną infrastrukturą (baseny, spa, siłownie, liczne bary), top 30 hoteli dla rodzin – hotele z infrastrukturą uwzględniającą potrzeby całej rodziny (baseny z brodzikami, zjeżdżalnie, place zabaw, pokoje rodzinne) i z animacyjnym Klubem Delfinki, top 30 hoteli we dwoje – miejskie hotele z rozrywkami w okolicy lub romantyczne resorty i top 30 hoteli escape, czyli aparthoteli i willi „na kameralne wakacje z dala od obleganych szlaków turystycznych, za to blisko prawdziwego smaku Grecji”.
W katalogu – zwanym z tego powodu przez Grecosa megalogiem – znalazły się też najważniejsze informacje o firmie i jej zespole, 100-stronicowy przewodnik po 20 greckich kierunkach z opisami wycieczek fakultatywnych, wykaz kolejnych 100 hoteli, które nie mieściły się w czterech podstawowych kategoriach, „spośród których każdy znajdzie idealny na wielkie greckie wakacje”, praktyczne informacje pomocne przed podróżą i w czasie pobytu, a także magazyn „Siga-siga”, który zawiera opisy plaż i obserwacje Greków i Polaków na temat Grecji. Magazyn można z katalogu wyrwać i zabrać w podróż.
– Nasze hotele prezentujemy pogrupowane pod kątem rekomendacji dla poszczególnych grup klientów, a nie tylko ze względu na miejsce, w którym się znajdują – wyjaśnia dyrektor marketingu Grecosa Bogna Jaśkowiak, cytowana w komunikacie. – Wiemy, że część naszych klientów czeka na coroczną przesyłkę od nas, żeby móc cieszyć się lekturą katalogu. Uwzględniamy ich potrzeby i sugestie, którymi dzielą się z nami w mediach społecznościowych, ale pytamy ich o zdanie także w ankietach i badaniach. Zebrane opinie zasugerowały nam takie właśnie podejście do prezentowania hoteli.
Nowością w magalogu są również kody, dzięki którym można przenieść na smartfon lub tablet treści, które wzbudzą zainteresowanie czytelnika. Dzięki kodom łatwiejsze jest również uzyskanie oferty dotyczącej konkretnego rodzaju hoteli.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.