Niemcy: Hiszpania w górę, Turcja w dół

AFP

O 3 procent zwiększyła się – rok do roku – sprzedaż u niemieckich stacjonarnych agentów turystycznych. To już trzeci miesiąc wzrostu – wynika z analizy systemu księgowego Ziel

Analiza danych systemu do zarządzania sprzedażą Ziel pokazuje, że styczeń tego roku był już trzecim miesiącem z rzędu, w którym niemieccy agenci turystyczni zanotowali wzrost sprzedaży – informuje Touristik Aktuell. W styczniu 2017 roku sięgnął on 3 procent (porównując rok do roku). Łącznie pierwszy kwartał nowego roku rozliczeniowego (od 1 listopada do 31 stycznia) zaowocował zaś wzrostem w wysokości 6,7 procent.

Dobre wyniki agenci zawdzięczają przede wszystkim sprzedaży w ramach wczesnej rezerwacji wycieczek do Hiszpanii, Portugalii, Grecji i dalekich krajów. W tym samym czasie słabo sprzedawała się jednak Turcja, w przypadku której niższy popyt doprowadził też do znacznego spadku cen ofert.

Na potrzeby comiesięcznej analizy Ziel wykorzystuje dane rezerwacyjne (obrót) około 1,5 tysiąca mniejszych i średnich biur agencyjnych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Restart czarterów. Na początek Grecja, Majorka, Bułgaria

Pierwsze cztery samoloty czarterowe od czasu zamknięcia kraju z powodu pandemii poleciały w środę ...

Turystyka w dobie wirusa? Firma z Poznania ma pomysł na kampery

Wynajmig.pl wie, jak ominąć gwarne hotele i zatłoczone miejsca. Z pomocą przychodzi ekonomia współdzielenia. ...

Greckie mieszkania tanie jak nigdy

Nawet o 70 procent spadły od 2008 roku ceny mieszkań w Grecji. Specjaliści przewidują, ...

Polskie morze kusi młodych

Połowa ankietowanych przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa chce wyjechać w tym roku nad morze, z ...

Lufthansa Group inauguruje w Polsce nowy program

Program Partnerski NDC został uruchomiony w Polsce. Oferuje on nową stronę internetową z aktualnymi ...

Ryanair od lipca chce wrócić do latania

Od 1 lipca Ryanair chce przywrócić 40 procent pierwotnego rozkładu lotów. Warunkiem jest jednak ...