Niemcy: Hiszpania w górę, Turcja w dół

AFP

O 3 procent zwiększyła się – rok do roku – sprzedaż u niemieckich stacjonarnych agentów turystycznych. To już trzeci miesiąc wzrostu – wynika z analizy systemu księgowego Ziel

Analiza danych systemu do zarządzania sprzedażą Ziel pokazuje, że styczeń tego roku był już trzecim miesiącem z rzędu, w którym niemieccy agenci turystyczni zanotowali wzrost sprzedaży – informuje Touristik Aktuell. W styczniu 2017 roku sięgnął on 3 procent (porównując rok do roku). Łącznie pierwszy kwartał nowego roku rozliczeniowego (od 1 listopada do 31 stycznia) zaowocował zaś wzrostem w wysokości 6,7 procent.

Dobre wyniki agenci zawdzięczają przede wszystkim sprzedaży w ramach wczesnej rezerwacji wycieczek do Hiszpanii, Portugalii, Grecji i dalekich krajów. W tym samym czasie słabo sprzedawała się jednak Turcja, w przypadku której niższy popyt doprowadził też do znacznego spadku cen ofert.

Na potrzeby comiesięcznej analizy Ziel wykorzystuje dane rezerwacyjne (obrót) około 1,5 tysiąca mniejszych i średnich biur agencyjnych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

We Włoszech wkrótce bez maseczek. „Gra się jednak nie skończyła”

Od 28 czerwca nie trzeba będzie nosić we Włoszech maseczek na otwartych przestrzeniach – ...

Muzeum Powstania Warszawskiego ze złotym certyfikatem POT

Już szesnasty raz kapituła złożona z urzędników, ekspertów i dziennikarzy, a działająca przy Polskiej ...

Słowacja znosi kwarantannę dla zaszczepionych i ozdrowieńców

Od poniedziałku, 19 kwietnia, obywatele Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii, Lichtensteinu, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i ...

Szef Thomasa Cooka broni swojej premii

Peter Fankhauser bronił przed komisją parlamentarną, badającą okoliczności upadku Thomasa Cooka, swojej premii, którą ...

Wakacje? W Zakopanem, bez dzieci

W dużym mieście lub popularnym kurorcie, we dwoje, bez dzieci – tak najczęściej, ze ...

Godzina policyjna w Sri Lance

Władze Sri Lanki wprowadziły w całym kraju godzinę policyjną. To reakcja na zamieszki antymuzułmańskie, ...