Niemcy: Hiszpania w górę, Turcja w dół

AFP

O 3 procent zwiększyła się – rok do roku – sprzedaż u niemieckich stacjonarnych agentów turystycznych. To już trzeci miesiąc wzrostu – wynika z analizy systemu księgowego Ziel

Analiza danych systemu do zarządzania sprzedażą Ziel pokazuje, że styczeń tego roku był już trzecim miesiącem z rzędu, w którym niemieccy agenci turystyczni zanotowali wzrost sprzedaży – informuje Touristik Aktuell. W styczniu 2017 roku sięgnął on 3 procent (porównując rok do roku). Łącznie pierwszy kwartał nowego roku rozliczeniowego (od 1 listopada do 31 stycznia) zaowocował zaś wzrostem w wysokości 6,7 procent.

Dobre wyniki agenci zawdzięczają przede wszystkim sprzedaży w ramach wczesnej rezerwacji wycieczek do Hiszpanii, Portugalii, Grecji i dalekich krajów. W tym samym czasie słabo sprzedawała się jednak Turcja, w przypadku której niższy popyt doprowadził też do znacznego spadku cen ofert.

Na potrzeby comiesięcznej analizy Ziel wykorzystuje dane rezerwacyjne (obrót) około 1,5 tysiąca mniejszych i średnich biur agencyjnych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turyści słono zapłacili za skok do Canal Grande

Grzywnami ukarano w Wenecji sześciu młodych turystów z Belgii, którzy skoczyli do Canal Grande ...

Polregio z nowym systemem sprzedaży biletów

Przewoźnik kolejowy Polregio uruchomił nową platformę sprzedaży biletów online i zintegrowaną z nim aplikację ...

Jakość biura podróży to jakość danych klientów

Agenci muszą zbierać od klientów jak najwięcej danych, bo na ich podstawie można tworzyć ...

USA: Bez paniki, boeingi są bezpieczne

Amerykańska Federalna Administracja Lotnicza zapewnia, że boeingi 737 Max kwalifikują się do lotów. To ...

Oklaski dla Air Berlina

Druga pod względem wielkości niemiecka linia lotnicza przestała latać, ale nadal rozmawia z chętnymi ...

Latem więcej LOT-u z Rzeszowa

Pod koniec kwietnia polski przewoźnik uruchomi rejsy z Rzeszowa do Gdańska, a pod koniec ...