Więcej Grecji u Thomasa Cooka

AFP

O 40 procent wzrósł popyt na wakacje w Grecji u touroperatorów należących do Grupy Thomasa Cooka. Koncern już ogłosił, że na przyszłe lato zwiększy liczbę miejsc w tym kraju

Jak podaje portal Travel Weekly, nowością w ofercie koncernu będzie między innymi wypoczynek w Paralii na Riwierze Olimpijskiej w połączeniu z przelotami do Salonik z Manchesteru i Birmingham. Grupa otwiera tam nowy hotel z sieci Sentido Mediterranean Village Hotel & Spa, z którego pokojów będzie można podziwiać Olimp.

Na lato 2018 roku Thomas Cook wprowadza też do brytyjskiej oferty pobyty w Złotych Piaskach w Bułgarii, na Costa Brava w Hiszpanii oraz na Maderze. Łącznie w programie pojawi się siedem nowych hoteli pod markami należącymi do koncernu. Z kolei linie lotnicze Thomas Cook będą obsługiwać nowych 17 tras, wśród nich do Warny, Funchal i katalońskiej Girony.

Sprzedaż wyjazdów na wakacje 2018 roku rozpoczęła się w czwartek, 23 marca. – Spodziewamy się powrotu do tradycyjnych pakietów wypoczynkowych na Costa Brava, ciężko pracowaliśmy, żeby włączyć tam do programu kilka najwyższej jakości hoteli – wyjaśnia prezes Thomasa Cooka na Wielką Brytanię Chris Mottershead. – Madera jest z kolei idealna dla tych, którzy szukają czegoś innego niż all inclusive. Kiedyś postrzegana była jako miejsce dla starszych turystów, ale jej różnorodna oferta gastronomiczna i piękna natura może zachęcić także innych klientów – dodaje prezes.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Baszczyński: Nad Bałtykiem tkwi ogromny potencjał

Czy w Polskich Strefach klienci zjedzą kotlet schabowy? Dlaczego Grecja w tym roku zaskoczyła? ...

Rekordowy wynik tureckiej turystyki

W zeszłym roku do Turcji przyjechało 51,9 miliona gości, a przychody z turystyki wyniosły ...

Wow Air znalazł inwestora

Indigo Partners, amerykański fundusz kapitałowy, między innymi główny udziałowiec Wizz Aira, chce zainwestować w ...

Itaka: Żaden z klientów nie ucierpiał na Kos

Nasi klienci nie ucierpieli na skutek trzęsienia ziemi na Kos. Dokładamy wszelkich starań, aby ...

Hotele przyciągają sprzedażą bezpośrednią

Kampanie reklamowe, zachęcające klientów do rezerwowania noclegów bezpośrednio na stronach hoteli, a nie u ...

Szardża – luksusowy emirat dla abstynentów

O Dubaju słyszał każdy, o Szardży wiadomo znacznie mniej, mimo że to jeden z ...