Na Wielkanoc Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania

Bloomberg

Użytkownicy wyszukiwarki lotów Skyscanner, którzy planowali podróż na święta wielkanocne, najczęściej kupowali bilety do Hiszpanii, Włoch i Wielkiej Brytanii

Jak pisze Skyscanner w komunikacie, w tym roku widać pewną tendencję – wyjazdy do Wielkiej Brytanii są mniejsze aż o 18 procent. Z kolei spektakularnie, bo o 142 procent, wzrosło zainteresowanie lotami na Ukrainę. Również Włochy rosną o 20 procent.

Najpopularniejsze kierunki to: Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania, Niemcy, Portugalia, Francja, Holandia, Grecja, Polska i Ukraina.

Wśród krajów, które użytkownicy wyszukiwarki odwiedzą chętniej, choć rzadziej w porównaniu z 2016 rokiem, oprócz Wielkiej Brytanii znalazły się także Francja i Holandia z identycznym spadkiem. Mniejszą popularnością cieszą się również loty krajowe, które odnotowały 17 procentowy spadek, a które w ubiegłym roku dla odmiany miały ogromny wzrost.

W ubiegłym roku – odnotowuje komunikat – wśród popularnych kierunków wielkanocnych były Włochy, Hiszpania i Wielka Brytania, ale klienci Skyscannera często wybierali również kierunki egzotyczne, jak Indonezja, Tajlandia i Filipiny, a nawet Kuba i Meksyk.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Hotele.pl: Klienci rezerwują noclegi wcześniej

Średnia cena pokoju w styczniu wyniosła 233,89 złotego, i była o 2,77 procent większa ...

Słabszy tydzień w biurach podróży

Wzrost liczby zarezerwowanych wyjazdów w biurach podróży wyniósł w minionym tygodniu tylko 10,9 procent ...

Betlej: Polska na dobrej drodze do zahamowania zakażeń już w wakacje

Stopień zaszczepienia gwarantujący widoczny postęp w ograniczaniu rozpowszechniania się koronawirusa i poprawę wskaźników epidemicznych ...

Boeing walczy o MAXy. Chce wznowić już loty

Boeing postawił sobie za cel uzyskać w ciągu kilku tygodni zgodę na wznowienie lotów ...

Idą duże zmiany w sprzedaży ubezpieczeń

Sejm pracuje nad nową ustawą o dystrybucji ubezpieczeń, która od 2018 roku dostosuje krajowe ...

Lato nad Bałtykiem. Samorządy głowią się, jak przyjąć turystów

Świnoujście przygotowuje kampanię reklamową, Sopot czeka na realne wytyczne w sprawie organizacji plaż, a ...