TUI: Nie ma miejsc? Zapytamy jeszcze hotelarza

Materiały promocyjne

Jeśli w systemie rezerwacyjnym zabraknie miejsc w wybranym hotelu, agenci niemieckiego TUI będą mogli rezerwować dodatkowe pokoje bezpośrednio u hotelarza. Wszystko dzięki wewnętrznemu serwisowi Destimo

Destimo to system do zarządzania współpracą między hotelarzami, lokalną agencją przyjazdową i touroperatorem. Podłączony pod system rezerwacyjny TUI ułatwia pracę także sprzedawcom.

Znajdują się w nim dodatkowe informacje o obiekcie: kontrakty, szczegółowe opisy hoteli i zdjęcia, a także wielkość kontyngentów, którymi hotelarze mogą samodzielnie zarządzać. Dzięki Destimo zarządzający obiektami mogą natomiast, bez zbędnych formalności, powiększać dostępność łóżek.

– Wcześniej potrzeba było kilku dni, żeby informacje z wakacyjnego kierunku dotarły do agenta – mówi Stefan Baumert, kierownik działu produktu i handlu TUI, cytowany przez portal Gloobi.de. Jak opisuje, wszystkie dane pojawiają się w systemie w momencie wprowadzenia ich przez hotel.

Serwis umożliwia też agentom bezpośrednie zapytania o dostępność miejsc poza zakontraktowanymi kontyngentami. Ponieważ hotelarz może natychmiast odpowiedzieć, cały proces odbywa się o wiele szybciej niż przy tradycyjnym modelu zarządzania produktem. Poprzez Destimo hotelarz może też negocjować z agentem warunki pobytu – typ zakwaterowania, termin lub przeniesienie do siostrzanego obiektu.

TUI chce wdrożyć Destimo we wszystkich krajach, w których jest obecny, ale proces wymaga ujednolicenia systemu, co może potrwać nawet trzy lata.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kto przetrwa wojnę cenową

Ponad 23 tysięcy pokoi hotelowych powstaje w Polsce. Hotelarze z Warszawy i Gdańska już ...

Grecki rząd pomaga hotelarzom po upadku Cooka

Grecki rząd podjął pierwszą decyzję o pomocy dla hotelarzy, którzy ucierpieli w wyniku ogłoszenia ...

Radisson Collection debiutuje w Polsce

Grupa hotelowa Radisson Hotel Group (RHG) otwiera w Polsce swój pierwszy hotel marki Radisson ...

Hotele: Cztery gwiazdki bardziej odpowiadają gościom

W marcu średnia cena pokoju w polskich hotelach wyniosła 249,29 złotego, i była o ...

Gilles Clavie, prezes i dyrektor generalny Orbisu

Orbis – kontynuacja poprawy

W 2019 roku EBITDA hotelarskiej grupy wzrosła o 12,6 procent, do 499,3 miliona złotych. ...

Część niemieckich touroperatorów odwołuje wyjazdy studyjne

TUI odwołał wyjazdy studyjne dla agentów, ale DER Touristik i FTI chcą je przeprowadzić ...