Wyszukiwarki łaskawsze dla portfeli agentów

Pixabay

Niemiecki Traveltainment stworzył narzędzie, które pozwala agentom eksponować na stronie internetowej oferty z najlepszą prowizją dla sprzedawcy

System Boost powstał z myślą o agentach internetowych – informuje portal branżowy FVW. Dzięki niemu biura będą mogły jeszcze dokładniej sterować wynikami wyszukiwania oferty na stronach.

– Do tej pory biura internetowe mogły sortować propozycje wyjazdów tylko po cenie lub po ocenie. W przyszłości będą miały możliwość prezentować wyniki według indywidualnych kryteriów i dzięki temu wyróżnić się na tle konkurencji – mówi Carlo Matic, prezes Interactive Pioneers Travel, partnera projektu.

Narzędzie będzie wdrażane w przyszłym roku w systemie rezerwacyjnym Bistro należącym do Traveltainment.

Dzięki Boost każdy agent może samodzielnie ustawić kryteria, według których system przesortuje ofertę dla klienta. Wśród nich znalazły się kierunki wakacyjne ustawiane według terminu wyjazdu. Widoczne będą też wskaźniki pokazujące, jak szybko zmienia się dostępność i cena.

– Agenci internetowi będą w pełni zarządzać wynikami wyszukiwań – podkreśla Matic. – Boost jest świetnym uzupełnieniem dla Traveltainmentu i wielkim krokiem naprzód dla agentów internetowych – uważa Bernhard Steffens, prezes Traveltainment.

Przykładowo biura mogą usuwać z listy oferty niskiej jakości, a tym samym poprawiać obsługę klienta. Steffens zwraca uwagę, że Boost umożliwia stosowanie według różnych kryteriów. – Ktoś będzie ustawiał (wyniki wyszukiwania) po prowizji, ktoś inny po jakości, a kolejny po wskaźniku konwersji – wymienia prezes. Narzędzie będzie też pomocne przy prowadzeniu akcji specjalnych z wybranymi touroperatorami.

Boost ma być w przyszłości rozwijany i dostosowany do innych systemów komunikacji z klientem, na przykład do profili firmowych na Facebooku.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rodos czeka dobry sezon

Nadchodzący sezon letni ma być dla Rodos tak samo dobry jak poprzedni, przewiduje honorowy ...

Grecka promocja turystyki za europejskie pieniądze

Region Grecji Zachodniej przeznaczy milion euro na promocję turystyki przyjazdowej. Pieniądze pochodzą z funduszy ...

Krak des Chevaliers czeka na turystów

Choć o wpisany na listę UNESCO zamek Krak des Chevaliers w zachodniej Syrii przez ...

Wenecja pod wodą. Zginęły dwie osoby

Najwyższy od ponad pół wieku przypływ zanotowano w Wenecji. Woda zalała centrum miasta, w ...

Trzaskowski: Nie damy zabrać Warszawie lotniska

Kandydat Koalicji Obywatelskiej na prezydenta Warszawy Rafał Trzaskowski powiedział, że nie pozwoli ani zlikwidować ...

TUI: Najważniejsze indywidualne podejście do klienta

Większa dbałość o indywidualne zadowolenie każdego klienta TUI to cel działu TUI Destination Experiences ...