TUI likwiduje markę 1-2-Fly

Materiały promocyjne

Marka stworzona w 1996 roku zostanie wchłonięta przez touroperatora, by wzmocnić jego ofertę tanich wycieczek

Niemiecki touroperator chce sięgnąć po klientów z mniejszym budżetem wakacyjnym. Żeby to osiągnąć, od sezonu letniego 2018 roku cały program 1-2-Fly zostanie wchłonięty przez TUI, a na przełomie roku 2018 i 2019 tania marka przestanie istnieć.

Stefan Baumert, dyrektor TUI Deutschland tłumaczy, że klienci nie odczują zmiany. Wszystkie hotele, które do tej pory były sprzedawane z katalogów 1-2-Fly, będą nadal dostępne. A ponieważ TUI chce dotrzeć do klientów z niższego i średniego segmentu, nie będzie też zmieniał cen.

Tania marka 1-2-Fly została założona przez koncern w 1996 roku jako odpowiedź na trend kupowania wycieczek w ostatniej chwili. Oferując niedrogie wyjazdy przez cały rok, touroperator chciał zachęcić klientów do wcześniejszego rezerwowania pobytów. Wówczas TUI, kojarzone z droższymi wakacjami, nie mogło pozwolić sobie na oferowanie tanich pakietów. Dziś sytuacja się zmieniła, a koncern chce obsługiwać wszystkich klientów w ramach jednej marki.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotnisko w Zielonej Górze: 60 procent wzrostu

Od stycznia do września z lotniska w Zielonej Górze skorzystało 11,3 tysiąca pasażerów. To ...

Jos Vranken

Holandia – jak zmienić turystów „uciążliwych” na „jakościowych”

– Pracujemy nad nową strategią rozwoju turystyki. Nie ukrywamy, że zależy nam bardziej na ...

Polski Air Club w holenderskich rękach

Holenderska firma specjalizująca się w organizowaniu podróży służbowych, BCD Travel, kupiła polskiego agenta i ...

Grecja obniża VAT na noclegi i jedzenie

Z 13 do 11 procent spadnie stawka VAT na zakwaterowanie w greckich hotelach, a ...

Stoki Andory zamknięte do stycznia

Andora jest kolejnym krajem, który zamyka stoki narciarskie. Ich ponowne otwarcie planowane jest na ...

Traveldata: Piąty tydzień rozjeżdżania się cen w biurach podróży

W ostatnim tygodniu wyjazdy z biurami podróży na lato 2021 roku taniały – licząc ...