Choć Booking.com zazwyczaj kojarzony jest z rezerwacją noclegów, to portal już od jakiegoś czasu poszerza zakres swojej oferty. Na targach ITB, które odbyły się w marcu w Berlinie, prezes Booking.com Gillian Tans w rozmowie z niemieckim branżowym portalem fvw zapowiedział wprowadzanie dodatkowych usług turystycznych, które mają pomóc w planowaniu wyjazdu.

W początkach lata w systemie pojawiła się możliwość wyszukiwania restauracji, wynajmowania samochodów i rezerwowania przelotów. Booking.com przekierowuje w tym wypadku na strony portali należących do Priceline Group, która jest także jego właścicielem. W wypadku lotów jest to Kayak, jeśli chodzi o wypożyczanie aut portal Rentalcars.com, a oferty gastronomicznej Open Table.

Obecnie oferta została jeszcze bardziej rozbudowana – opisuje fvw. We współpracy z Rideaways, spółką z grupy Priceline pojawiła się możliwość rezerwowania taksówek na lotnisko, biletów kolejowych za pośrednictwem Go Euro i zorganizowanych wycieczek. W wypadku tych ostatnich Booking.com kooperuje z Lastminute.de, portalem należącym do Grupy Lastminute ze Szwajcarii. Rzeczniczka Booking.com określiła ten ostatni projekt mianem eksperymentu, który prowadzony jest w kilku europejskich krajach, w tym w Niemczech. Lastminute.de nie sprzedaje jednak wycieczek zorganizowanych przez touroperatorów, tylko sam pakietuje przeloty z hotelami dostępnymi na Booking.com. Grupa Lastminute jest właścicielem portali sprzedających bilety lotnicze Rumbo i Bravofly.