Reklamy pokażą się na ulicach, w kolorowych magazynach, w internecie i w punktach sprzedaży. Jej elementem jest spot reklamowy. Reklama pokazuje, że biuro podróży ma oferty odpoczynku dla klientów o różnych upodobaniach.

Śmiała, nowoczesna kampania odzwierciedla trendy konsumenckie uznając, że każdy oczekuje od wakacji czegoś innego – wyjaśnia cytowany w komunikacie touroperatora Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże. – Jedni czasu z rodziną, inni zabawy, czy po prostu spokojnego odpoczynku. Oferta Neckermann Podróże Lato 2017 jest na tyle różnorodna, że możemy spełnić te oczekiwania.

„Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku touroperatora jako organizatora różnorodnych wakacji, ale też zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wakacji, które biuro podróży prezentuje na przykładzie kluczowych kierunków: Grecji, Sycylii i Bułgarii” – informuje biuro prasowe organizatora.

Spot reklamowy dla koncernu Thomasa Cooka, do której należy polskie biuro podróży Neckermann Podróże, stworzyła angielska agencja kreatywna Albion. Jego reżyserem jest Chris Sweeney z Rogue, twórca teledysków m.in. dla piosenkarek Lily Allen i Lany del Rey. Spot został nakręcony w hotalch Thomasa Cooka: Sunwing Alcudia i Sunprime Waterfront Palma na Majorce.

Oferta Neckermanna na lato 2017 obejmuje ponad 100 kierunków i ponad 2500 hoteli.