„Wakacje jakie chcesz” w reklamie Neckermanna

materiały prasowe

„Mówisz masz. Wakacje dokładnie takie jakie chcesz” – pod takim hasłem Neckermann Polska prowadzi od początku roku kampanię promującą jego letnią ofertę

Reklamy pokażą się na ulicach, w kolorowych magazynach, w internecie i w punktach sprzedaży. Jej elementem jest spot reklamowy. Reklama pokazuje, że biuro podróży ma oferty odpoczynku dla klientów o różnych upodobaniach.

Śmiała, nowoczesna kampania odzwierciedla trendy konsumenckie uznając, że każdy oczekuje od wakacji czegoś innego – wyjaśnia cytowany w komunikacie touroperatora Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże. – Jedni czasu z rodziną, inni zabawy, czy po prostu spokojnego odpoczynku. Oferta Neckermann Podróże Lato 2017 jest na tyle różnorodna, że możemy spełnić te oczekiwania.

„Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku touroperatora jako organizatora różnorodnych wakacji, ale też zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wakacji, które biuro podróży prezentuje na przykładzie kluczowych kierunków: Grecji, Sycylii i Bułgarii” – informuje biuro prasowe organizatora.

Spot reklamowy dla koncernu Thomasa Cooka, do której należy polskie biuro podróży Neckermann Podróże, stworzyła angielska agencja kreatywna Albion. Jego reżyserem jest Chris Sweeney z Rogue, twórca teledysków m.in. dla piosenkarek Lily Allen i Lany del Rey. Spot został nakręcony w hotalch Thomasa Cooka: Sunwing Alcudia i Sunprime Waterfront Palma na Majorce.

Oferta Neckermanna na lato 2017 obejmuje ponad 100 kierunków i ponad 2500 hoteli.

Mogą Ci się również spodobać

MEN: Wycieczki szkolne tak, ale w reżimie sanitarnym

Szkoły mogą organizować wycieczki dla uczniów z zachowaniem reżimu sanitarnego – mówi minister edukacji ...

USA: Na Filipinach może dojść do porwań turystów

Grupy terrorystyczne planują porwania cudzoziemców na filipińskiej wyspie Palawan, na zachodzie archipelagu – ostrzegają ...

Hotelarzu, sprawdź kontrahenta

W ramach kampanii „Poznaj swojego kontrahenta” do prawie 40 tysięcy hoteli i restauracji trafią ...

Wielka Brytania traci na braku turystów 60 milionów funtów dziennie

60 milionów funtów – tyle traci dziennie Wielka Brytania z powodu załamania się turystyki ...

Tajemniczy klienci wchodzą do tureckich hoteli

Tureckie Ministerstwo Turystyki sprawdzi, czy hotele stosują się do wytycznych mających zapobiegać rozprzestrzenianiu się ...

Etna leje lawę, przyciąga turystów i zatrzymuje samoloty

Kolejny dzień trwa wzmożona aktywność wulkanu Etna na Sycylii, gdzie dochodzi do nowych erupcji ...