TUI: nowa platforma, stare rady dla turystów

Materiały promocyjne

TUI przygotowało nową platformę informacyjną. Na portalu travel.me znajdują się artykuły blogerów, ekspertów turystycznych i dziennikarzy prezentujące 180 krajów z oferty wszystkich marek koncernu

W serwisie, który prowadzony jest po niemiecku i angielsku, znalazły się informacje dotyczące krajów, do których TUI organizuje wyjazdy. Umieszczono w nim także wcześniejsze materiały, publikowane na niemal 600 profilach w mediach społecznościowych (m.in. z Twittera, Facebooka, Youtube’a i Instagrama) prowadzonych przez 300 marek należących do koncernu, w tym hoteli, touroperatorów, operatorów rejsów wycieczkowych i związanych z nimi blogerów.

Na platformie znaleźć też można artykuły publikowane w magazynach pokładowych linii lotniczych TUI i filmy (także na żywo) prezentujących różne wydarzenia z życia spółek koncernu. Kolejne teksty, zdjęcia i filmy pojawiają się w serwisie każdego dnia.

Jak informuje portal WUV.de, za kompilację materiałów odpowiedzialna jest berlińska agencja Blumberry. Do jej obowiązków należy również redagowanie publikowanych tekstów. Według zapowiedzi serwis będzie prowadzony nie tylko po niemiecku i angielsku, lecz także w pięciu innych językach. Zasięg portalu szacowany jest na 8 milionów użytkowników.

– Na Travel.me tworzymy wspólne miejsce dla wszystkich informacji zbieranych przez koncern i prezentujemy różne oblicza marki TUI – komentuje projekt Magnus Hüttenberend, kierownik komunikacji elektronicznej w Grupie TUI.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rainbow – mniej klientów, ale więcej przychodów

Biuro podróży Rainbow miało o 2,1 procent mniej klientów w pierwszym kwartale tego roku ...

Europol: Ograniczenia podróży to zachęta dla oszustów

Europol ostrzega, że tak długo, jak obostrzenia dotyczące podróżowania będą utrzymane w mocy, tak ...

Neckermann promuje wyjazdy do Legolandu

Do końca lutego w internecie, w inach i w warszawskim metrze biuro podróży Neckermann ...

Niemieckie biuro podróży: Milion ofert od 399 euro

Niemiecki touroperator Schauinsland-Reisen prowadzi na szeroką skalę kampanię, w której reklamuje wycieczki last minute. ...

Sektor turystyczny tnie wydatki reklamowe

W pierwszym kwartale 2017 roku reklamodawcy z sektora podróże i turystyka przeznaczyli na promocję ...

Betlej: Taka majówka zdarza się raz na sześć lat

Szczególnie długa majówka i najlepsze od dziesięciu lat nastroje konsumentów – to przyczyny, dla ...