Bliskowska w ostatnich kilku sezonach pracowała jako regionalny kierownik sprzedaży w Net Holiday i w Neckermannie (oba biura już nie istnieją). „Zna doskonale produkt i realia rynku turystycznego” – czytamy w komunikacie ubezpieczyciela. Przez wiele lat prowadziła własne biuro agencyjne, jako franczyzę jednego z czołowych touroperatorów.

– Wzmocnienie zespołu to spore wsparcie przede wszystkim dla pracy w terenie, ale również w celu lepszej obsługi agentów w warszawskim biurze – mówi szefowa HanseMerkur na Polskę Renata Łątka.

Moment zatrudnienia nowej osoby wprawdzie zbiegł sie z pandemią, ale nie zrezygnowaliśmy z zaplanowanego dodatkowego etatu. Początkowo Anna pracowała z nami i wdrażała się do nowych obowiązków zdalnie – dodaje Łątka.

W sumie zespół HanseMerkur w Polsce liczy teraz cztery osoby.

HanseMerkur działa w Polsce od 2015 roku. Sprzedaje ubezpieczenia klientom indywidualnym i wystwia gwarancje organizatorom turystyki.