Niemieckie TUI mocniej zaangażuje się w interakcję ze swoją siecią sprzedaży. Liczy, że eksperci od wakacji najlepiej ocenią działania centrali koncernu
Touroperator na nowo organizuje zasady działania „agencyjnego ciała doradczego” składającego się z przedstawicieli sieci sprzedaży – informuje portal branżowy Travel One. Grupę będą tworzyć agenci uczestniczący w ankietach internetowych (60 sprzedawców) i spotykający się stacjonarnie (10-15 sprzedawców).
Badania on-line będą prowadzone przez wewnętrzny portal informacyjny TUI-Newsnet. W przypadku grupy stacjonarnej mowa o spotkaniach dwa-trzy razy do roku w centrali w Hanowerze. Eksperci będą też ze sobą połączeni przez komunikatory, takie jak Facebook czy What’s App.
Michael Knapp, dyrektor sprzedaży w TUI Deutschland, tłumaczy, że dzięki temu, że firma położy większy nacisk na osobisty kontakt z siecią sprzedaży, „ciało doradcze” składające się z ekspedientów będzie mogło szybko i w niezależny sposób opiniować działania centrali.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.