All inclusive napędza sprzedaż rejsów

Pixabay

Odkąd Norwegian Cruise Line zaczął sprzedawać Brytyjczykom rejsy premium all inclusive, liczba agentów sprzedających jego ofertę wzrosła dwucyfrowo

Rejsy w standardzie premium all inclusive Norwegian Cruise Line (NCL) zaczął sprzedawać w kwietniu 2017 roku, by lepiej konkurować z ofertami wypoczynku na lądzie.

Nick Wilkinson, wiceprezes firmy i dyrektor zarządzający w NCL na Wielką Brytanię i Irlandię, podaje, że decyzja przyniosła bardzo dobre efekty, a liczba agentów, którzy zaczęli współpracować z organizatorem, wzrosła dwucyfrowo – relacjonuje portal branżowy TTG Media. – Informacja zwrotna od naszych klientów była bardzo dobra, coraz więcej agentów czuje się pewnie, wiedząc, co sprzedają z Norwegiana – dodaje Wilkinson. Dodał, że liczy się przede wszystkim prostota produktu.

NCL stawia na zewnętrzną sieć sprzedaży, bo odpowiada ona za 85 procent rezerwacji realizowane. Wilkinson opisuje, że to biura agencyjne są ambasadorem linii i jej głównym partnerem.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Tylko LOT chce latać z Zielonej Góry

LOT jako jedyny złożył ofertę w przetargu na połączenia między Zieloną Górą a Warszawą. ...

PKL zapowiadają modernizację swoich ośrodków

Polskie Koleje Linowe zaprezentowały dziś w ośrodku na Kasprowym Wierchu strategię rozwoju i wieloletni ...

Polscy turyści chętnie odwiedzają Niemcy

Od stycznia do czerwca zagraniczni turyści wykupili w Niemczech 39,8 miliona noclegów. To o ...

PKP przygotowane do świątecznych wyjazdów

W najbliższych dniach pasażerowie PKP mogą spodziewać się dłuższych składów wagonów i częstszych kursów ...

Gołym okiem widać, że jest więcej turystów

Od lat jesteśmy na trzecim miejscu po Warszawie i po Krakowie pod względem udzielonych ...

Noclegi nieskategoryzowane podbiły ceny

Średnia cena pokoju w hotelu w kwietniu wyniosła 256,90 złotego, i była o 5,94 ...