All inclusive napędza sprzedaż rejsów

Pixabay

Odkąd Norwegian Cruise Line zaczął sprzedawać Brytyjczykom rejsy premium all inclusive, liczba agentów sprzedających jego ofertę wzrosła dwucyfrowo

Rejsy w standardzie premium all inclusive Norwegian Cruise Line (NCL) zaczął sprzedawać w kwietniu 2017 roku, by lepiej konkurować z ofertami wypoczynku na lądzie.

Nick Wilkinson, wiceprezes firmy i dyrektor zarządzający w NCL na Wielką Brytanię i Irlandię, podaje, że decyzja przyniosła bardzo dobre efekty, a liczba agentów, którzy zaczęli współpracować z organizatorem, wzrosła dwucyfrowo – relacjonuje portal branżowy TTG Media. – Informacja zwrotna od naszych klientów była bardzo dobra, coraz więcej agentów czuje się pewnie, wiedząc, co sprzedają z Norwegiana – dodaje Wilkinson. Dodał, że liczy się przede wszystkim prostota produktu.

NCL stawia na zewnętrzną sieć sprzedaży, bo odpowiada ona za 85 procent rezerwacji realizowane. Wilkinson opisuje, że to biura agencyjne są ambasadorem linii i jej głównym partnerem.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Trzygwiazdkowy Focus powstanie w Poznaniu

Focus Hotels podpisał umowę na otwarcie pierwszego hotelu sieci w Poznaniu Obiekt dołączy do ...

Modlin: To był przełomowy rok

Rozpoczęcie regularnych rejsów czarterowych, wzrost liczby pasażerów o 1 procent i zainstalowanie bramek biometrycznych ...

Gdański ibis wyróżniony za bryłę

Ibis Gdańsk Stare Miasto uznany został hotelem o najlepszej bryle w konkursie Property Design ...

Barcelońskie bary bez Wi-Fi

Właściciele barów w Barcelonie coraz częściej rezygnują z bezprzewodowej sieci internetowej, by zachęcić klientów ...

Trump podpisał dokument. Polska objęta programem bezwizowym

Polska spełniła podstawowy warunek zniesienia wiz do Stanów Zjednoczonych. Prezydent Donald Trump podpisał dziś ...

Betlej: Tanie linie dodają wakacyjne trasy

Tanie linie lotnicze planują na nowy sezon letni więcej kierunków stricte wakacyjnych. To konkurencja ...