All inclusive napędza sprzedaż rejsów

Pixabay

Odkąd Norwegian Cruise Line zaczął sprzedawać Brytyjczykom rejsy premium all inclusive, liczba agentów sprzedających jego ofertę wzrosła dwucyfrowo

Rejsy w standardzie premium all inclusive Norwegian Cruise Line (NCL) zaczął sprzedawać w kwietniu 2017 roku, by lepiej konkurować z ofertami wypoczynku na lądzie.

Nick Wilkinson, wiceprezes firmy i dyrektor zarządzający w NCL na Wielką Brytanię i Irlandię, podaje, że decyzja przyniosła bardzo dobre efekty, a liczba agentów, którzy zaczęli współpracować z organizatorem, wzrosła dwucyfrowo – relacjonuje portal branżowy TTG Media. – Informacja zwrotna od naszych klientów była bardzo dobra, coraz więcej agentów czuje się pewnie, wiedząc, co sprzedają z Norwegiana – dodaje Wilkinson. Dodał, że liczy się przede wszystkim prostota produktu.

NCL stawia na zewnętrzną sieć sprzedaży, bo odpowiada ona za 85 procent rezerwacji realizowane. Wilkinson opisuje, że to biura agencyjne są ambasadorem linii i jej głównym partnerem.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Grupa Pingwina: Zatrzymać polskich turystów w kraju

Kampania „Korzystaj z Polski”, którą proponuje Grupa Pingwina zrzeszająca pięć ośrodków sportowo-rekreacyjnych z Małopolski, ...

PPL kupił większość udziałów Baltony

Spółka skarbu państwa przejmie 80,68 procent udziałów w Baltonie i ogłosi wezwanie do sprzedaży ...

Nowe samoloty Enter Aira sfinansuje bank, firma nie chce już gotówki z akcji

DVB Bank SE sfinansuje dwa boeingi 737-8 MAX. Spółka zawiesza ofertę publiczną Enter Air ...

Włosi nie chcą chodzić w tłumie turystów

Zatłoczona Wenecja i Florencja, zagrażający bezpieczeństwu ścisk na Capri, oblężone plaże, chaos w Rzymie, ...

W turystyce zabraknie rąk do pracy

Ze względu na coraz lepszą kondycję sektora turystycznego w Polsce może w tym roku ...

Więcej ubezpieczeń od zamachów

Turyści coraz częściej poszukują polisy na wypadek ataków terrorystycznych. Nie każde towarzystwo udzieli ochrony ...