TUI Cruises: Dajesz rabat? Nagród nie będzie

Materiały promocyjne

TUI Cruises zapowiada walkę z agentami dającymi zniżki. Ci, którzy dadzą upust kosztem własnej prowizji, mogą nie dostać się potem na imprezę firmową lub wyjazd studyjny

Organizator rejsów wycieczkowych TUI Cruises zapowiada twardszą politykę wobec sprzedawców oferujących rabaty. Touroperator zapowiada, że choć nie istnieją prawne regulacje uniemożliwiające dawanie upustów kosztem własnej prowizji, to stworzy on nowe mechanizmy do walki z tego typu praktykami. Udo Lutz, dyrektor sprzedaży TUI Cruises, mówi w rozmowie z magazynem branżowym „Touristik Aktuell”, że w przyszłości koncern będzie m.in. dokładniej analizować, kogo zapraszać na imprezy firmowe i wyjazdy studyjne.

Touroperator przedstawił też swoje stanowisko w liście skierowanym do firm, które udzielanie zniżek mają wpisane w strategię działania. Jak mówi, firma, która daje bon na wyżywienie na pokładzie, nie jest dla niego dobrym partnerem. Koncernowi zależy bowiem, by utrzymać wszędzie tę samą cenę.

Kwestia ewentualnych upustów dla klientów będzie też brana pod uwagę w czasie negocjowania prowizji z każdym biurem. – Już teraz zadajemy sobie pytanie, czy płacimy odpowiednią prowizję odpowiednim agentom – mówi Lutz.

Według szacunków TUI Cruises 10 procent z setki jego najskuteczniejszych sprzedawców udziela zniżek, rozdaje bony lub inne dodatki dla klientów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Norwegian kończy latanie przez Atlantyk

Norweski przewoźnik ogłosił, że z powodu kłopotów spowodowanych uziemieniem boeingów 737 MAX kończy z ...

Upadek touroperatora pomógł TUI

Dzięki upadkowi linii lotniczej i touroperatora Monarch, TUI powiększył swój udział w rynku brytyjskim. ...

Betlej: Wakacje tanieją niepokojąco

Przedłużający się okres bardzo niskich cen w biurach podróży może niepokoić, gdyż zbiega się ...

Majorka: Mapa pokaże, których plaż unikać

Przy niektórych plażach na Majorce bezpośrednio do morza wpadają ścieki. Oficjalna mapa pokaże, gdzie ...

Lufthansa utrudnia życie agentom turystycznym

Lufthansa rozpoczęła kwiecień z nową, tańszą ofertą, dostępną tylko w jej własnych kanałach sprzedaży. ...

Betlej: Kiedy Egipt zyskuje, traci Grecja

W ostatnim tygodniu Grecja straciła 0,62 procent udziałów w rezerwacjach. Niemal tyle samo zyskał ...