Koncern REWE, do którego należy DER Touristik, podsumował zeszły rok. W turystycznej części firmy (do koncernu należą także sieci sklepów spożywczych i specjalistycznych) obrót wzrósł o 3 procent, do 6,5 miliarda euro. Koncern nie podał wysokości zysku dla samego DER Touristik.

W podsumowaniu minionego roku spółka podkreśla, że dla koncernu duże znaczenie miał zakup (2012 rok) holdingu Exim Tours działającego w kilku krajach Europy Wschodniej, touroperatorów-specjalistów i sieci salonów sprzedaży Kuoni (2015 rok). Przy okazji niedawnych targów turystycznych ITB prezes Grupy DER Touristik Sören Hartmann ogłosił, że firma dokupiła też francuską część Kuoni.

W 2017 roku szczególnie dobrze rozwijały się spółki w Europie Wschodniej i Północnej, a także agencje turystyki przyjazdowej, działające w regionach turystycznych. Znacząco wzrosły też wyniki sprzedaży wyjazdów w sieci biur własnych, do których należą DER Reisebüros, DER Business Travel, marki franczyzowe Derpart i DTPU oraz kooperatywa DTPS.