DER Touristik poprawia wyniki

Materiały promocyjne

6,5 miliarda euro wyniósł w 2017 roku skumulowany obrót grupy spółek DER Touristik. Choć przychody marek touroperatorskich nieco spadły, część sprzedażowa rozwijała się dobrze

Koncern REWE, do którego należy DER Touristik, podsumował zeszły rok. W turystycznej części firmy (do koncernu należą także sieci sklepów spożywczych i specjalistycznych) obrót wzrósł o 3 procent, do 6,5 miliarda euro. Koncern nie podał wysokości zysku dla samego DER Touristik.

W podsumowaniu minionego roku spółka podkreśla, że dla koncernu duże znaczenie miał zakup (2012 rok) holdingu Exim Tours działającego w kilku krajach Europy Wschodniej, touroperatorów-specjalistów i sieci salonów sprzedaży Kuoni (2015 rok). Przy okazji niedawnych targów turystycznych ITB prezes Grupy DER Touristik Sören Hartmann ogłosił, że firma dokupiła też francuską część Kuoni.

W 2017 roku szczególnie dobrze rozwijały się spółki w Europie Wschodniej i Północnej, a także agencje turystyki przyjazdowej, działające w regionach turystycznych. Znacząco wzrosły też wyniki sprzedaży wyjazdów w sieci biur własnych, do których należą DER Reisebüros, DER Business Travel, marki franczyzowe Derpart i DTPU oraz kooperatywa DTPS.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Na zimowym urlopie co piąty Polak

Podczas ferii Polacy będą wypoczywać przede wszystkim w kraju. Jedynie 35 procent wyjeżdżających uda ...

Sztormowa pogoda w USA sparaliżowała komunikację

Silny wiatr połączony z opadami śniegu paraliżuje drogi i lotniska na północnym wschodzie USA ...

Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery

Accor otworzył dotąd pod marką MGallery ponad 100 hoteli w 28 krajach. W marcu ...

Program Emirates Skywards aktywny

Linie Emirates i flydubai zaczęły działalność pod wspólnym programem lojalnościowym Emirates Skywards Program Emirates ...

Hepworth Gallery muzeum roku w Wielkiej Brytanii

Hepworth Gallery na północy Anglii otrzymała prestiżowy tytuł brytyjskiego muzeum roku Istniejąca od sześciu ...

Do biur podróży wrócił lekki optymizm

Sprzedaż wakacji w biurach podróży był w pierwszym tygodniu sierpnia o 2,8 procent lepszy ...