„Pre-Summer-Sale” to akcja sprzedażowa, którą rozpoczął niemiecki TUI. Do 6 maja będzie można kupić wycieczki w rejonie basenu Morza Śródziemnego i w wybranych dalekich krajach z rabatem do 40 procent. Mowa na przykład o Hiszpanii, Grecji, Turcji, Egipcie i Włoszech oraz o Indonezji, Malediwach, Stanach Zjednoczonych i Wietnamie. Promocją objęte zostały również wycieczki w ramach dojazdu własnego do Niemiec, Austrii czy Chorwacji. Ceny zaczynają się od 299 euro i dotyczą wyjazdów od kwietnia do połowy lipca. Bilety można zarezerwować w biurach własnych TUI i na stronie internetowej touroperatora. Kampania skierowana jest głównie do par i osób podróżujących solo, które nie muszą wyjeżdżać w okresie wakacji. Wśród propozycji znalazły się głównie hotele własne TUI, obejmujące takie marki, jak Robinson, TUI Magic Life, TUI Blue i RIU oraz TUI Sensimar, TUI Family Life i Best Family.

Przykładowo, tydzień w czterogwiazdkowym hotelu TUI Blue Palm Garden z wyżywieniem all inclusive w Turcji kosztuje od 499 euro za osobę w pokoju dwuosobowym. Od 299 euro zaczynają się zaś ceny wycieczki z programu 1-2-Fly na Majorce.