TUI: Najważniejsze indywidualne podejście do klienta

Bloomberg

Większa dbałość o indywidualne zadowolenie każdego klienta TUI to cel działu TUI Destination Experiences i jeden z trzech filarów, na których będzie opierać się rozwój koncernu

Dział TUI Destination Experiences zajmuje się organizacją transferów, wycieczek i obsługą gości w wakacyjnych miejscach. – Przez cyfryzację naszej firmy i poszerzenie oferty produktowej chcemy, aby urlop naszych klientów był indywidualnym doświadczeniem. To podejście widoczne jest też w naszej nazwie – mówi dyrektor zarządzający TUI Destination Experiences David Schelp.

TUI Destination Experiences to obok hoteli i rejsów wycieczkowych jeden z głównych obszarów rozwoju całej grupy. Wszystkie trzy segmenty księgowane są w sprawozdaniach finansowych od pierwszego kwartału 2018 roku jako „Holiday Experiences”. Zdaniem firmy, jeszcze większy nacisk na personalizację oferty to szansa na rozwój. Tylko w tym roku rozliczeniowym koncern szacuje, że dochody TUI Destination Experiences wzrosną o 15 procent. Pomóc ma wykorzystanie nowoczesnych narzędzi. Klient nie tylko otrzyma propozycje przygotowane specjalnie dla niego, ale może też w czasie swojego urlopu kontaktować się z TUI przez całą dobę przez aplikację TUI App, telefon, sms-y, czat lub stronę internetową gotui.com. W dalszym ciągu będzie mógł też porozmawiać z rezydentem. A ponieważ każdy kontakt zapisany zostanie w systemie informatycznym, w przyszłości jeszcze łatwiej będzie przygotować dla turysty spersonalizowaną ofertę do wykorzystania w czasie urlopu.

Grupa ogłosiła niedawno, że przejmuje dział Destination Managements od Hotelbeds. Transakcja musi zyskać jeszcze akceptację urzędu antymonopolowego. Obecnie TUI Destination Experiences zatrudnia 6,5 tysiąca pracowników w 23 krajach, jego siedziba znajduje się w Palmie na Majorce.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

POT szuka chętnych na „Weekend za pół ceny”

Rozpoczęły się zapisy do akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizowanej ...

„Polska jest w tobie”, czyli młodzi Polonusi poznają kraj przodków

250 młodych ludzi polskiego pochodzenia ze Stanów Zjednoczonych, z Brazylii, Argentyny, Kazachstanu, Rosji, Łotwy, ...

Betlej: Jest wzrost sprzedaży wycieczek, czy go nie ma?

Z informacji największych touroperatorów wynika, że sprzedali oni dotychczas więcej wyjazdów na lato niż ...

Betlej: Branża nie doceniła konkurenta

Podczas gdy dane MerlinaX pokazywały wzrost sprzedaży wycieczek zagranicznych w Polsce o 20 procent, ...

Warszawski Intercontinental na pięć gwiazdek Michelina

41 polskich hoteli znalazło się w najnowszym wydaniu czerwonego przewodnika Michelina „Main Cities of ...

Mikosz: W Europie jest za dużo linii lotniczych

– Jesteśmy czterdziestomilionowym narodem i to my powinniśmy rozdawać karty w regionie, a nie ...