Grecos: Idziemy po rekord

Biuro podróży Grecos Holiday zamierza w tym roku zabrać na wakacje ponad 200 tysięcy klientów. Sezon zaczęło tydzień wcześniej niż rok temu

Publikacja: 27.04.2018 09:52

Wojciech Skoczyński zapowiada, ze w tym roku Grecos obsłuży milionowego klienta

Wojciech Skoczyński zapowiada, ze w tym roku Grecos obsłuży milionowego klienta

Foto: materiały prasowe

W ostatnich dniach do Grecji poleciały pierwsze w tym sezonie samoloty z klientami Grecosa. W tym sezonie biuro zabiera turystów z ośmiu miast: Warszawy, Katowic, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Bydgoszczy, Rzeszowa. Pierwsze loty odbyły się tydzień wcześniej niż rok temu, już 20 i 21 kwietnia. – Chcemy wydłużyć sezon, są chętni na kwietniowe wyjazdy, dlatego dwa wypełnione samoloty poleciały do Grecji jeszcze przed długim weekendem majowym – wyjaśnia rzecznik touroperatora Adam Górczewski.

Turyści polecieli już z Grecosem na Rodos, Kos, Cypr i Kretę, a wczoraj także na Zakintos (pierwsze loty z nowym przewoźnikiem czarterowym, Ryanairem Sun, z Poznania i Wrocławia) i Kefalonię (z Gdańska). – Jutro zaczynamy loty na Korfu i na Chalkidiki, a w niedzielę, 29 kwietnia, odlecą pierwsze samoloty na Majorkę – zapowiada Górczewski.

W zeszłym roku Grecos obsłużył 188 tysięcy klientów. Z tego 180 tysięcy poleciało do Grecji, pozostali na Majorkę i na Cypr. W tym roku planuje przekroczyć liczbę 200 tysięcy turystów.

– Sprzedaż rośnie. W odniesieniu do tego samego momentu w zeszłym rok mamy jednocyfrowy wzrost procentowy liczby rezerwacji – mówi prezes Grecosa Wojciech Skoczyński. – Chcemy rosnąć na każdym kierunku. Najwyraźniejszą różnicę w bieżącej sprzedaży (procentowy wzrost sprzedaży rok do roku) widać obecnie na Cyprze – ubiegłoroczna nowość w naszej ofercie cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego sezon zapowiada się tam bardzo mocno. Zdecydowanie rosną też u nas Rodos, Zakintos i Kefalonia. Duży potencjał tkwi w kontynentalnej części Grecji, która też ma przyczynić się do nowego rekordu Grecosa – rozbudowujemy ofertę w Attyce z Atenami i na półwyspie Chalcydyckim. Przy pięknych, a nieobleganych jeszcze, plażach w tych rejonach mamy coraz więcej dobrych hoteli.

– W tym roku zabierzemy do Grecji milionowego w historii naszego biura klienta – dodaje Skoczyński. – Z naszych wyliczeń wynika, że będzie to w samym szczycie sezonu, bo brakuje nam niespełna stu tysięcy osób do tego wyniku.

Jak przypomina Górczewski, Polacy są piątą nacją wśród odwiedzających Grecję. W 2017 więcej turystów przyjechało tu tylko z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Włoch i Rosji. W rozpoczętym właśnie sezonie Polska ma – jego zdaniem – szansę wskoczyć do pierwszej czwórki kosztem ostatniego z wymienionych krajów.

– Grecos z lokalnymi partnerami buduje aquaparki, remontuje hotele i rozwija infrastrukturę m.in. gastronomiczną i basenową – opowiada rzecznik firmy. – Rozbudowujemy ofertę naszych hoteli, zarówno najpopularniejszą wersję all inclusive, jak i warianty dla ludzi ceniących sobie prywatność i niezależność – auto w pakiecie, wille z basenem czy rejsy.

– Grecos rozwija też programy dodatkowe proponując Polakom dostęp do greckiej kuchni, tańca i kultury, ale też animacje dla dorosłych (kluby Opa! Grecos), nastolatków (Opa! Teens) i dla dzieci w najbogatszej formule wśród polskich biur podróży (kluby Delfinki). A w wybranych hotelach zajęcia fitness pod marką Grecos Active by Ewa Chodakowska prowadzą instruktorzy wyszkoleni przez znaną trenerkę fitness Ewę Chodakowską – dodaje Górczewski.

W ostatnich dniach do Grecji poleciały pierwsze w tym sezonie samoloty z klientami Grecosa. W tym sezonie biuro zabiera turystów z ośmiu miast: Warszawy, Katowic, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Bydgoszczy, Rzeszowa. Pierwsze loty odbyły się tydzień wcześniej niż rok temu, już 20 i 21 kwietnia. – Chcemy wydłużyć sezon, są chętni na kwietniowe wyjazdy, dlatego dwa wypełnione samoloty poleciały do Grecji jeszcze przed długim weekendem majowym – wyjaśnia rzecznik touroperatora Adam Górczewski.

Pozostało 84% artykułu
Biura Podróży
Jedno z największych europejskich biur podróży sprzedane za 1 euro
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biura Podróży
Mistrzyni olimpijska ambasadorką turystyki aktwnej w Itace
Biura Podróży
Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”
Biura Podróży
Z Eximem na Tahiti i Bora Bora – nowość w ofercie touroperatora
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Biura Podróży
Spór Itaki z Wakacje.pl: Kiedy integracja systemów rezerwacyjnych?