W Google’u zarezerwujesz wycieczkę z TUI

Filip Frydrykiewicz

Google wprowadza do narzędzia „Zarezerwuj z Google” ofertę wycieczek i atrakcji w miejscach odwiedzanych przez turystów, a sprzedawaną przez serwis Musement, należący do koncernu TUI

Musement to firma specjalizująca się w sprzedawaniu usług turystycznych w odwiedzanych miejscach – ma już ponad 35 tysięcy propozycji od różnych dostawców, zajmujących się organizowaniem tzw. wycieczek fakultatywnych, usługami przewodnickimi, sportowymi, kulturalnymi, kulinarnymi i wieloma innymi. Wkrótce w sprzedaży dostępnych będzie kolejnych 15 tysięcy propozycji, z których korzystać będą mogli także klienci uprawiający turystykę typowo wypoczynkową typu „słońce i plaża”. Internauci mogą łatwo wybrać odpowiednie oferty dzięki wykorzystaniu przez firmę zjawiska uczenia się maszyn i sztucznej inteligencji. Dzięki współpracy z Googlem oferta dotrze do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Musement został wybrany przez Google’a jako partner przy wprowadzaniu do narzędzia „Rezerwuj z Google” („Reserve with Google”) ofert wycieczek i innych atrakcji dostępnych w miejscach turystycznych. Kiedy internauta znajdzie odpowiednią dla siebie propozycję, na przykład wycieczkę rowerową, wystarczy, że kliknie „znajdź bilety” w sekcji „profil zawodowy” w podstawowej wyszukiwarce lub „rozkład” w aplikacji, a system pokaże mu różne możliwości, w tym liczbę potrzebnych biletów, pozwoli też za nie zapłacić.

Musement należy do TUI Destination Experiences, spółki koncernu TUI specjalizującej się w obsługiwaniu klientów w miejscach, do których wyjeżdżają na urlop. Grupa TUI zatrudnia 9 tysięcy ludzi w 49 krajach, a w zeszłym roku TUI Destination Experiences sprzedało ponad 6 milionów ofert.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Cook rezygnuje z Wysp Zielonego Przylądka

Thomas Cook w Wielkiej Brytanii wycofuje z tegorocznej oferty letniej Wyspy Zielonego Przylądka Portal ...

MSWiA: Utrudnienia w przekraczaniu granicy polsko-ukraińskiej

Z powodu blokad dróg dojazdowych po stronie ukraińskiej, na przejściach granicznych z tym krajem, ...

Hotels.com: 4 gwiazdki równie dobre, a tańsze

Do 1105 złotych za dobę mogli oszczędzić w zeszłym roku polscy turyści, decydując się ...

Niemcy kupują więcej i szybciej

90,9 miliarda euro wydali Niemcy na podróże w 2017 roku – szacuje DRV. Perspektywy ...

Raport „Lato 2019”: Turcja nie dogoniła Grecji

Najważniejszym kierunkiem wyjazdów klientów biur podróży była w zamkniętym 31 października sezonie letnim Grecja. ...

Rainbow: Wrzesień miesiącem wzrostu

O 20 procent wzrosły przychody biura podróży Rainbow ze sprzedaży wyjazdów we wrześniu, w ...