Mateusz Popiołek wzmocnił zespół Net Holiday

archiwum prywatne

Mateusz Popiołek, menedżer pracujący ostatnio w Londynie dla brytyjskiego TUI, został dyrektorem do spraw zarządzania doświadczeniami klientów (customer experience) w biurze podróży Net Holiday

Popiołek będzie odpowiedzialny za rozwój strony internetowej, aplikacji mobilnej i wsparcie marketingu. Podlegać mu będzie również wewnętrzny dział obsługi klienta (call centre).

Mateusz Popiołek przez ostatnie 3 lata pracował dla największego touroperatora na rynku brytyjskim – TUI UK&I. Odpowiadał tam za budowanie zaangażowania klienta i customer experience, czyli szeroko rozumianą satysfakcję klienta, w tym jakość obsługi, interakcji i produktu.

Wcześniej, również na rynku brytyjskim, pracował dla polskiego dostawcy rozwiązań IT – firmy Comarch – gdzie był odpowiedzialny za konsulting i projektowanie programów służących tworzeniu więzi klientów z firmą.

Przed wyjazdem do Anglii, doświadczenie marketingowe zdobywał w agencji SoInteractive, gdzie również zajmował się tworzeniem rozwiązań wykorzystujących grywalizację do budowy zaangażowania klientów.

– Jestem przekonany, że Mateusz wniesie dużo dobrego do naszego zespołu. Jego międzynarodowe doświadczenie w branży interaktywnej i w turystyce daje nam gwarancję dalszego dynamicznego rozwoju w obszarze innowacji, technologii i obsługi klienta – mówi  prezes Net Holiday Adam Goc, cytowany w komunikacie biura podróży.

– Powrót do Polski po pięciu latach życia za granicą to na pewno duża zmiana i ekscytujące wydarzenie w moim życiu – przyznaje sam Popiołek. – Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z firmą Net Holiday, którą widzę jako niezwykle dynamiczną, mocno się rozwijającą, firmę która oferuje wysokiej jakości produkt. Wierzę, że razem możemy zrobić dużo dobrego dla polskiego klienta w nadchodzących miesiącach.

Czytaj też: „Prezes Net Holiday Adam Goc: Z rodzinami nam po drodze”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Egipt, jakiego nie znacie

Biała Pustynia, leżąca około 500 kilometrów na południowy zachód od Kairu, pełna jest kredowych ...

Betlej: TUI zastosował ucieczkę do przodu

Przewidując nową falę ekspansji tanich linii lotniczych w Polsce, biuro podróży TUI postanowiło zająć ...

Expedia może karać hotele za niższe ceny

Expedia zaciemniła zdjęcia i oceny jednego z niemieckich hoteli, by zmusić go do stosowania ...

Tylko 30 dni dla Airbnb w Amsterdamie

Już tylko 30, a nie – jak było dotychczas – 60 dni w roku ...

Eden stawia na dziedzictwo

Turystyka kulturowa jest tematem tegorocznego, startującego właśnie konkursu na najlepsze turystyczne miejsca w Europie, ...

Lufthansa potrzebuje nowych samolotów

Niemiecki przewoźnik zamówił 16 nowych samolotów o wartości 2,5 mld dolarów Lufthansa znalazła się ...