W Neckermannie już zima 2019/2020

materiały prasowe

Biuro podróży Neckermann Podróże rozpoczął sprzedaż wyjazdów na zimę 2019/2020 dla narciarzy. Na razie oferuje apartamenty, hotele i pensjonaty w Austrii

Kolejne kraje zamierza dodawać sukcesywnie: Włochy, Szwajcarię, Francję, Czechy, Słowację i Polskę. „Docelowo znajdzie się w niej ponad 1000 obiektów od apartamentów bez wyżywienia po 5-gwiazdkowe hotele w ponad 200 w topowych kurortach narciarskich Europy” – czytamy w komunikacie.

– Narciarze i snowboardziści nie czekają na last minute i kupują ofertę coraz wcześniej, nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem – przekonuje odpowiedzialna za ten segment produktu w Neckermannie Dorota Ostalska, cytowana w komunikacie. – Ich plany wyjazdowe są sprecyzowane. Doskonale też wiedzą, że najlepsze miejscówki sprzedają się szybko, przede wszystkim wyjazdy w okresie świąteczno-noworocznym i ferii zimowych.

Touroperator oznacza i wyróżnia obiekty położone przy stokach i blisko lodowca. Oferuje niecierpliwym narciarzom rabaty do 35 procent, gwarancję najniższej i niezmiennej ceny i możliwość zmiany rezerwacji, „gwarancję śniegu”, a także zniżki w szkółkach narciarskich z polskimi instruktorami i wypożyczalniach sprzętu (do 20 procent). Ma też pakiety ze skipassem w cenie. W ponad 400 ośrodkach Neckermann zapewni bezpłatny pobyt dzieciom, nawet do 15 roku życia.

Ponad 80 procent wyjeżdżających z Neckermannem wybiera stoki we Włoszech i w Austrii. Coraz chętniej narciarze wybierają obiekty o wyższym standardzie, z wyżywieniem. Średni koszt wyjazdu za granicę wynosi w tym roku 1294 zł na osobę.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

W Itace posypały się kary za rabaty

Prawie co czwarty agent biura podróży Itaka oferował klientom niedozwolone rabaty. Touroperator zastosował wobec ...

W Tatrach poszukiwania zaginionego turysty

Ratownicy Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego od poniedziałkowego popołudnia poszukują 23-letnigo turysty, który nie wrócił ...

Brytyjska branża lotnicza przeciw pijanym pasażerom

„O jeden za dużo” – to nowa kampania brytyjskiej branży turystyczno-lotniczej, która ma uświadomić ...

Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

Niemiecki touroperator FTI zachęca klientów do kupowania wyjazdów licznymi zniżkami. Skorzystają na tym agenci ...

Ryanair Holidays znów wraca do gry

Ryanair Holidays, touroperator stworzony przez irlandzkiego przewoźnika, zawiesił działalność na prawie cały luty. Teraz ...

Na Śląsku turysta non grata?

Pracownicy centrów informacji turystycznej na Śląsku mają problem z udzieleniem podstawowych informacji. Dla niektórych ...