Wakacje.pl sprzedały ofert turystycznych za ponad miliard złotych

Materiały promocyjne

W 2018 roku Wakacje.pl sprzedały wycieczki za ponad miliard zł. To historyczny sukces. Po raz pierwszy w Polsce spółka działająca na turystycznym rynku agencyjnym może pochwalić się takim wynikiem.

Grupa Wakacje.pl zakończyła 2018 rok z historycznym wynikiem – wartość obrotu za sprzedane imprezy turystyczne przekroczyła miliard złotych. 86 procent tego wyniku wypracowały Wakacje.pl, pozostałe 14 procent – kupiona przez nie w maju sieć agencji franczyzowych My Travel.

Czytaj: „Wakacje.pl kupiły My Travel i umocniły pozycję na rynku”.

Od przejęcia Wakacji.pl przez holding Wirtualna Polska w grudniu 2015 roku sieć osiągnęła ponad trzykrotny wzrost obrotów ze sprzedaży wycieczek -podaje firma w komunikacie. „Obecność w holdingu pozwala na wspólną wymianę know how w zakresie rozwoju e-commerce”.

Prezes Wakacje.pl podkreśla, że 2018 rok był najlepszym w 19-letniej historii marki. – To efekt konsekwentnej realizacji strategii, czyli wzmacniania marki Wakacje.pl, inwestowania w rozwój narzędzi wspierających proces i jakość obsługi w kanale online, rozwój kompetencji w zakresie pozyskiwania klientów do tego kanału czy wreszcie równie istotny, jak na sprzedaż w sieci, nacisk na rozwój salonów – mówi cytowany w komunikacie prezes Wakacji.pl Dariusz Górzny.

W maju 2018 roku Wakacje.pl przejęły spółkę My Travel, mającą największą liczbę salonów w kraju. Była to największa transakcja na turystycznym rynku agencyjnym od czasu połączenia serwisu EasyGo z Wakacjami.pl w 2009 roku – przypomina firma. Pięć miesięcy później Wakacje.pl kupiły też serwis Parklot.pl, pośredniczący w rezerwowaniu miejsc parkingowych przy największych lotniskach w Polsce.

Zobacz również: „Damian Ozga: Udowodnię, że Wakacje.pl zrobiły dobry zakup”.

– Czujemy satysfakcję z wyników i akwizycji, ale także z tego, że kolejny raz pokazaliśmy naszą rzetelność jako partnera dla touroperatorów. Udało nam się zrealizować dla większości z nich nich ustaloną sprzedaż. Nie było to łatwe, jeśli pamiętać jaka sytuacja panowała na rynku turystyki wyjazdowej. Zarazem jesteśmy dumni, że sprostaliśmy oczekiwaniom klientów, którzy darzą nas rosnącym zaufaniem. Najlepszym tego dowodem było m.in. zwycięstwo w plebiscytach konsumenckich i wzrost wskaźnika satysfakcji naszych klientów, czyli NPS – mówi Górzny.

Wakacje.pl S.A. to największy multiagent na polskim tynku turystycznym, należący do Wirtualna Polska Holding. SProwadzi sprzedaż wycieczek zagranicznych ponad 100 touroperatorów w sieci (Wakacje.pl, EasyGo, My Travel) i w salonach. Tych ostatnich jest 250.

Mogą Ci się również spodobać

Niemcy znoszą generalne ostrzeżenie przed podróżami

Niemcy odpuszczą ostrzeżenie przed podróżami do wszystkich krajów świata. Minister spraw zagranicznych ogłosił, że ...

W Ascot królują kapelusze

Ostatnie wyścigi konne w Ascot dały paniom asumpt do pokazania się w efektownych kreacjach, ...

Straż Graniczna poprawi odprawy na lotniskach

Stanowiska Straży Granicznej do odprawy pasażerów na lotniskach mają być wzmocnione, sprawniej mają także ...

Komisja Europejska: Vouchery to opcja, a nie obowiązek

Komisja Europejska przypomniała touroperatorom i liniom lotniczym o obowiązku zwracania pieniędzy za odwołane wyjazdy. ...

Młodzi Brytyjczycy wierzą w agentów turystycznych

Milenialsi i pokolenie Z chętnie korzystają z usług agentów turystycznych, bo dzięki nim wyjeżdżają ...

Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców Adam Abramowicz

Rzecznik MŚP do samorządów: Zwolnijcie firmy z czynszu

Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców Adam Abramowicz prosi samorządy o zwolnienie przedsiębiorców z czynszu. ...