Wakacje.pl sprzedały ofert turystycznych za ponad miliard złotych

Materiały promocyjne

W 2018 roku Wakacje.pl sprzedały wycieczki za ponad miliard zł. To historyczny sukces. Po raz pierwszy w Polsce spółka działająca na turystycznym rynku agencyjnym może pochwalić się takim wynikiem.

Grupa Wakacje.pl zakończyła 2018 rok z historycznym wynikiem – wartość obrotu za sprzedane imprezy turystyczne przekroczyła miliard złotych. 86 procent tego wyniku wypracowały Wakacje.pl, pozostałe 14 procent – kupiona przez nie w maju sieć agencji franczyzowych My Travel.

Czytaj: „Wakacje.pl kupiły My Travel i umocniły pozycję na rynku”.

Od przejęcia Wakacji.pl przez holding Wirtualna Polska w grudniu 2015 roku sieć osiągnęła ponad trzykrotny wzrost obrotów ze sprzedaży wycieczek -podaje firma w komunikacie. „Obecność w holdingu pozwala na wspólną wymianę know how w zakresie rozwoju e-commerce”.

Prezes Wakacje.pl podkreśla, że 2018 rok był najlepszym w 19-letniej historii marki. – To efekt konsekwentnej realizacji strategii, czyli wzmacniania marki Wakacje.pl, inwestowania w rozwój narzędzi wspierających proces i jakość obsługi w kanale online, rozwój kompetencji w zakresie pozyskiwania klientów do tego kanału czy wreszcie równie istotny, jak na sprzedaż w sieci, nacisk na rozwój salonów – mówi cytowany w komunikacie prezes Wakacji.pl Dariusz Górzny.

W maju 2018 roku Wakacje.pl przejęły spółkę My Travel, mającą największą liczbę salonów w kraju. Była to największa transakcja na turystycznym rynku agencyjnym od czasu połączenia serwisu EasyGo z Wakacjami.pl w 2009 roku – przypomina firma. Pięć miesięcy później Wakacje.pl kupiły też serwis Parklot.pl, pośredniczący w rezerwowaniu miejsc parkingowych przy największych lotniskach w Polsce.

Zobacz również: „Damian Ozga: Udowodnię, że Wakacje.pl zrobiły dobry zakup”.

– Czujemy satysfakcję z wyników i akwizycji, ale także z tego, że kolejny raz pokazaliśmy naszą rzetelność jako partnera dla touroperatorów. Udało nam się zrealizować dla większości z nich nich ustaloną sprzedaż. Nie było to łatwe, jeśli pamiętać jaka sytuacja panowała na rynku turystyki wyjazdowej. Zarazem jesteśmy dumni, że sprostaliśmy oczekiwaniom klientów, którzy darzą nas rosnącym zaufaniem. Najlepszym tego dowodem było m.in. zwycięstwo w plebiscytach konsumenckich i wzrost wskaźnika satysfakcji naszych klientów, czyli NPS – mówi Górzny.

Wakacje.pl S.A. to największy multiagent na polskim tynku turystycznym, należący do Wirtualna Polska Holding. SProwadzi sprzedaż wycieczek zagranicznych ponad 100 touroperatorów w sieci (Wakacje.pl, EasyGo, My Travel) i w salonach. Tych ostatnich jest 250.

Mogą Ci się również spodobać

Jesienią Rynair połączy Wrocław z Lwowem

Ryanair ogłosił nowy kierunek lotów z Wrocławia. Tym razem poleci do Lwowa. Połączenie ruszy ...

Izraelska turystyka znów urosła

W 2019 roku do Izraela przyjechało ponad 4,5 miliona turystów, o 11 procent więcej ...

Policyjna akcja na Dworcu Północnym w Paryżu

Paryska policja otoczyła i ewakuowała w nocy stołeczny Dworzec Północny (Gare du Nord). Według ...

Więcej pasażerów na lotniskach regionalnych w Grecji

O 1,5 procent wzrosła w pierwszych ośmiu miesiącach roku liczba pasażerów na greckich lotniskach ...

Darmowy wyjazd studyjny ma zwiększyć sprzedaż wakacji w Turcji

150 niemieckich agentów pojedzie na bezpłatny wyjazd studyjny do Turcji. W ten sposób touroperator ...

Agenci Grecosa grywalizują o wyjazd do Grecji

„W 100 dni dookoła Grecji” – pod tą nazwą biuro podróży Grecos Holiday prowadzi ...