eSky rośnie dwucyfrowo

Materiały promocyjne

W 2018 roku Grupa eSky, agent turystyczny działający online, wypracowała prawie 1,5 miliarda złotych przychodów ze sprzedaży, z czego 180 milionów złotych to przychody netto

Wartość ubiegłorocznej sprzedaży Grupy eSky (Total Transaction Value – TTV) wyniosła prawie 1,5 miliarda złotych, a przychody netto (czyli tzw. marża brutto – przed odjęciem kosztów) – 180 milionów złotych, podaje eSky w komunikacie. Oznacza to wzrost TTV o 41 procent, a przychodów netto o ponad 35 procent w porównaniu z rokiem 2017.

Liczba dokonanych za pośrednictwem serwisu eSky rezerwacji lotniczych była większa o 44 procent i wyniosła ponad 1,2 miliona. Z kolei liczba użytkowników aktywnie korzystających z serwisu wzrosła do 180 milionów, a liczba pobrań aplikacji do 3,6 miliona.

– Ubiegły rok był dla nas jednym z najlepszych – komentuje wiceprezes i dyrektor marketingu Grupy eSky Łukasz Neska, cytowany w komunikacie.

– Weszliśmy aż na 10 nowych rynków. Grupa eSky jest już obecna w każdym kraju Ameryki Łacińskiej, dlatego w 2018 roku zdecydowaliśmy się udostępnić naszą ofertę Brytyjczykom, Irlandczykom, Hiszpanom, Portugalczykom, Francuzom, Grekom, a także mieszkańcom Serbii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny oraz Czarnogóry. W tym roku wejdziemy na kolejne rynki,  między innymi do pozostałych krajów europejskich. Mówiąc o skali planowanej ekspansji, mam na myśli potrojenie, w porównaniu z rokiem ubiegłym, liczby nowych rynków – zapowiada Łukasz Neska.

Czytaj też: „Grupa eSky poszukuje inwestora finansowego”.

W tym roku Grupa eSky zamierza też rozbudować siatkę połączeń, zwłaszcza do krajów azjatyckich i afrykańskich (obecnie oferta eSkya obejmuje ponad 950 przewoźników).

– Myślimy o ulepszeniu oferty dostępnej w ramach lotów łączonych, pracujemy nad optymalizacją działania całej technologii oraz poprawą algorytmów wyszukań. Skupimy się także na dalszym rozwoju oferty pakietowej „lot+hotel” – dodaje Łukasz Neska.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotniska regionalne: Rośniemy szybciej niż rok temu

W pierwszym półroczu przez regionalne porty lotnicze przewinęło się 12,8 miliona pasażerów. To o ...

Eholiday: Mamy potencjał, by stać się ważnym graczem na krajowym rynku

– Przełomowy był dla nas rok 2015. A w bardzo dobrym zeszłym roku wzrost ...

Rejsy dają agentom najlepszy zarobek

Ponad 11 procent zarabiają średnio niemieccy agenci na sprzedaży rejsów wycieczkowych. Armatorzy chętnie współpracują ...

Agenci turystyczni szkolą (sobie) kadry

Zwiedzanie statku statku wycieczkowego, nauka o sprzedaży i wizyty u touroperatorów – są w ...

Lotnisko w Szarm el-Szejk.

Rosjanie wrócą do Egiptu najwcześniej w 2020 roku

W grudniu rosyjscy eksperci mają ponownie sprawdzać bezpieczeństwo na egipskich lotniskach. Jeśli ich opinia ...

Hotels.com: Czystość jest dla gości najważniejsza

Czystość, przyjazny personel i wygodne łóżko to, zdaniem użytkowników serwisu Hotels.com, najważniejsze zalety hotelu ...