Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Skyscanner

Skyscanner chce jeszcze bardziej skupić się na klientach końcowych i sprawić, żeby bilety i inne usługi rezerwowali w jego serwisie, a nie na stronach partnerów

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Turysta ma nie tylko przeglądać i porównywać oferty, ale także rezerwować je w jednym miejscu bez konieczności otwierania kolejnych okien i przechodzenia do systemów rezerwacyjnych partnerów. W tym samym serwisie będzie mógł również się odprawić.

Skorzystają na tym usługodawcy współpracujący ze Skyscannerem, ponieważ firma dociera przez stronę i aplikację do 80 milionów użytkowników miesięcznie.

Przedsiębiorstwo planuje też zainwestować dużo w nowy standard przesyłu danych NDC stworzony przez IATA, dzięki któremu można nie tylko sprzedawać bilety lotnicze, ale też usługi dodatkowe oferowane przez przewoźników.

Czytaj też: „eSky rośnie dwucyfrowo”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

PKP: Remonty skrócą podróż

Prezes PKP Polskich Linii Kolejowych Ireneusz Merchel zapowiada, że na kilku trasach kolejowych już ...

Niemiecki Small Planet przetrwa?

Zeitfracht, firma logistyczna z Berlina, jest zainteresowana przejęciem załóg i samolotów niewypłacalnej niemieckiej spółki ...

Kayak.pl: Najtaniej do Wenecji, Londynu i Kijowa

Wyszukiwarka turystyczna Kayak.pl sprawdziła, dokąd można najtaniej dolecieć w długi weekend czerwcowy. Na czele ...

Polski start-up Hotailors z nagrodą Future Tech Award

Firma Hotailors ułatwiająca przedsiębiorstwom organizowanie i rozliczanie podróży służbowych wygrała konkurs Future Tech Award ...

Prezes Neckermanna dziękuje agentom turystycznym

Prezes niewypłacalnego biura podróży Neckermann Polska Maciej Nykiel rozesłał do agentów turystycznych, którzy sprzedawali ...

Wakacje na Bali? Zapraszamy, ale tylko po ślubie

Zamieszkanie we wspólnym pokoju przez parę, która nie jest małżeństwem będzie wkrótce karane. A ...