Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Skyscanner

Skyscanner chce jeszcze bardziej skupić się na klientach końcowych i sprawić, żeby bilety i inne usługi rezerwowali w jego serwisie, a nie na stronach partnerów

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Turysta ma nie tylko przeglądać i porównywać oferty, ale także rezerwować je w jednym miejscu bez konieczności otwierania kolejnych okien i przechodzenia do systemów rezerwacyjnych partnerów. W tym samym serwisie będzie mógł również się odprawić.

Skorzystają na tym usługodawcy współpracujący ze Skyscannerem, ponieważ firma dociera przez stronę i aplikację do 80 milionów użytkowników miesięcznie.

Przedsiębiorstwo planuje też zainwestować dużo w nowy standard przesyłu danych NDC stworzony przez IATA, dzięki któremu można nie tylko sprzedawać bilety lotnicze, ale też usługi dodatkowe oferowane przez przewoźników.

Czytaj też: „eSky rośnie dwucyfrowo”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Hampton wkracza do Oświęcimia

Przy wjeździe do centrum Oświęcimia stanie trzygwiazdkowy hotel marki Hampton by Hilton. Dzisiaj wmurowano ...

Kraków – listopad miesiącem wzrostu

W listopadzie z usług krakowskiego lotniska skorzystało 551 tysięcy pasażerów, o 16 procent więcej ...

Szwajcaria coraz tańsza… na tle sąsiadów

W ciągu ostatnich sześciu lat koszty zakwaterowania i wyżywienia w Austrii wzrosły o 20 ...

Pierwszy Mercure w Białymstoku otworzy się za rok

Orbis zawarł umowę franczyzową ze spółką City Interhotels, która buduje hotel przy ulicy Hetmańskiej ...

Touroperatorzy, zabezpieczcie prowizje agentów

Niemiecka organizacja branżowa VUSR żąda od touroperatorów, by zabezpieczali prowizje agentów poprzez zawieranie odpowiednich ...

TUI z większym obrotem, ale mniejszym zyskiem

18,9 miliarda euro wyniósł obrót Grupy TUI w minionym roku obrotowym. Z powodu uziemienia ...