Skyscanner chce zatrzymać klientów u siebie

Skyscanner

Skyscanner chce jeszcze bardziej skupić się na klientach końcowych i sprawić, żeby bilety i inne usługi rezerwowali w jego serwisie, a nie na stronach partnerów

Prezes Skyscannera, wyszukiwarki lotów, Bryan Dove, wyjaśnia w wywiadzie dla niemieckiego pisma branżowego „Fvw” nową strategię sprzedaży firmy. Najważniejsze jest poprawienie procesu rezerwowania oferty przez urządzenia mobilne. To właśnie w tym segmencie prezes widzi największy potencjał wzrostu zarówno samego serwisu, jak i całej branży.

Firma skupi się nie tylko na responsywnej stronie internetowej, ale też na aplikacji, którą ściągnęło dotąd ponad 70 milionów ludzi. Dove jest przekonany, że w przyszłości klienci będą chętniej rezerwować usługi turystyczne przez urządzenia mobilne, choć dziś branża turystyczna jest pod tym względem daleko za innymi.

Turysta ma nie tylko przeglądać i porównywać oferty, ale także rezerwować je w jednym miejscu bez konieczności otwierania kolejnych okien i przechodzenia do systemów rezerwacyjnych partnerów. W tym samym serwisie będzie mógł również się odprawić.

Skorzystają na tym usługodawcy współpracujący ze Skyscannerem, ponieważ firma dociera przez stronę i aplikację do 80 milionów użytkowników miesięcznie.

Przedsiębiorstwo planuje też zainwestować dużo w nowy standard przesyłu danych NDC stworzony przez IATA, dzięki któremu można nie tylko sprzedawać bilety lotnicze, ale też usługi dodatkowe oferowane przez przewoźników.

Czytaj też: „eSky rośnie dwucyfrowo”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Hotele w Egipcie coraz droższe

O 42 procent podrożały w 2018 roku egipskie hotele. Według firmy Colliers International w ...

Focus otworzy w Lublinie czterogwiazdkowy hotel

Sieć Focus Hotels, należąca do Grupy Kapitałowej Immobile, otworzy hotel w Lublinie. Czterogwiazdkowy obiekt ...

Polacy na piątym miejscu w Grecji

Prawie milion Polaków odwiedziło Grecję w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku, wynika z ...

Podkarpackie z milionami dla parków narodowych

Ponad 3,5 miliona złotych otrzymały w tym roku z Funduszu Leśnego dwa parki narodowe ...

Karolewski za Kuraka na czele ETI

Grzegorz Karolewski, ostatnio dyrektor handlowy biura podróży ETI został dyrektorem generalnym tej firmy. Zastąpił ...

Kolejne biuro żąda telefonu komórkowego klienta

Niemiecki touroperator Alltours wymaga, aby w rezerwacji podany był numer telefonu komórkowego klienta. Bez ...