Na gości czeka program pełen atrakcji. Poza warsztatami i prezentacjami, w czasie których zapoznają się z ofertą hoteli Meliá i Rixos oraz markami należącymi do FTI – 5 vor Flug (touroperator specjalizujący się w last minute) czy driveFTI (wynajem samochodów), nie zabraknie rozrywki – grilla i wieczornej imprezy na dachu siedziby głównej koncernu. Będzie to okazja do nawiązania kontaktów z pracownikami firmy i ekspertami turystycznymi.

W programie znalazł się też przejazd legendarnym monachijskim tramwajem imprezowym i nocna wizyta w jednym z lokalnych klubów. W sobotę popołudniu goście będą mogli wybierać z licznych propozycji spędzania czasu wolnego, takich jak wizyta w parku trampolin, partia minigolfa czy wycieczka kulinarna.

Oferta skierowana jest do osób w wieku od 18 do 25 lat, które są członkami społeczności Young by FTI (grupa na Facebooku). Za udział w wydarzeniu trzeba zapłacić. W minimalną cenę 39 euro wliczone jest korzystanie z programu i wyżywienie. Droższe pakiety obejmują też dwa noclegi i dojazd pociągiem.