Exim Tours w nowoczesnej odsłonie internetowej

Materiały promocyjne

Biuro podróży Exim Tours unowocześnia stronę internetową. Serwis ma ułatwiać życie klientom i pozwalać wykorzystywać go do automatyzacji marketingu i integrowania z call center.

Nowa strona ma niezbędną dzisiaj cechę – jest responsywna, czyli dostosowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest przeglądana. Dzięki temu o wiele łatwiej korzystać z niej na urządzeniach przenośnych (smartfon, tablet) – nie tylko przeglądać, ale także rezerwować wybrane usługi. – Poprawiliśmy prędkość strony i parametry wyszukiwania, wprowadziliśmy nowe funkcjonalności, dzięki którym klient po wybraniu oferty może sprawdzić rozkład lotów, porównać inne terminy, długości pobytu i ceny dla tego konkretnego wyjazdu bez konieczności przechodzenia na kolejne podstrony – opowiada Małgorzata Kozakowska, kierownik marketingu w Exim Tours.

– Za pomocą live chata użytkownik strony ma możliwość kontaktowania się z naszymi konsultantami. Dodatkowo każdy kto wyrazi zgodę będzie od nas dostawał powiadomienia, na przykład o promocjach, dobieranych na podstawie informacji, które na jego temat przechowuje przeglądarka internetowa, z której korzysta. Oczywiście klienci w każdej chwili mogą zapisać się też na newsletter a w trakcie dużych promocji za pomocą po-upa zostawić nam swoje dane i odznaczyć ofertę, którą chcieliby od nas dostać – wyjaśnia.

Dodanie narzędzi analitycznych pozwoliło rozszerzyć wiedzę touroperatora o ruchu na stronie. – Między innymi wiemy, jakie są źródła wizyt, jakie kanały nam konwertują, wiemy więcej o zachowaniach zakupowych użytkowników – jak to wygląda na etapie realizacji transakcji i jaka jest skuteczność sprzedaży. To pozwala nam precyzyjnie stwierdzić, które kampanie reklamowe są skuteczne i ilu klientów dzięki każdej pozyskaliśmy oraz jaka była nominalnie sprzedaż. Dane można analizować, zestawiać i porównywać – mówi Kozakowska.

Touroperator integruje też stronę z systemem do automatyzacji marketingu. Część funkcjonalności takich jak live chat, web push, zapisy na newsletter i wysyłanie maili wdrożył właśnie dzięki niemu. – Możemy automatycznie reagować na zachowanie lub zmianę profilu zidentyfikowanych osób w bazie klientów. Na razie używamy prostych działań, jak automatyczne powiadomienia, ale w niedalekiej przyszłości będziemy realizować w pełni automatyczne, złożone kampanie marketingowe, maile dynamiczne jeden do jednego, czyli inteligentny retargeting, dopasowany do zainteresowań klienta – wyjaśnia Kozakowska.

– Dla przykładu, wiele firm wysyła klasyczne maile do swoich klientów, nie badając ich potrzeb. A my będziemy tworzyć maile, które będą odpowiedzią na to, czego klient poszukiwał na naszej stronie. Mając wiedzę o danych transakcyjnych będziemy oferowali wycieczki do miejsc powiązanych z poprzednio zakupionymi wyjazdami. Na tej samej zasadzie wdrożymy spersonalizowaną stronę internetową. Również dział call center będzie mógł wykorzystać informacje o kontakcie z systemu, by skuteczniej prowadzić rozmowy sprzedażowe – opowiada Kozakowska.

Jak dodaje, Exim zamyka obecnie drugi etap prac nad stroną i rozpoczyna kolejny – będzie oddawał do użytku kolejne filtry, ułatwiające precyzyjne wyszukiwanie. – Wyróżnimy również sezony (zimowy i letni), pokażemy aktualną ofertę promocyjną dla danego kierunku czy też dla grupy produktów, aby klient łatwiej mógł się odnaleźć w całej masie propozycji. Poinformujemy, ile osób przegląda tę samą ofertę i ile jeszcze zostało wolnych miejsc w danym hotelu. Zarekomendujemy inne, podobne obiekty. Wierzę, że w przyszłości uda nam się zrobić kiosk z wycieczkami fakultatywnymi – mówi Małgorzata Kozakowska.

Touroperator pracuje również nad nową strefą klienta, nowym widokiem wyszukiwarki biletów lotniczych i nad rozkładem lotów., a także dodaje opisy w sekcji „nasze kierunki”, w której planuje wprowadzić blogi.

Rozwiązania informatyczne Exim zlecił zewnętrznym firmom. – Wymaga to trochę czasu, ale konsekwentnie będziemy wdrażać kolejne narzędzia i nowości dla naszych klientów – zapewnia Kozakowska.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Węgrzy mają plan, jak wejść do pierwszej turystycznej piątki w Europie

27,7 miliona nocy spędzili w zeszłym roku turyści na Węgrzech. To o 7 procent ...

PPL: Stop fałszywym alarmom

Dziś rusza kampania edukacyjna Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, która ma uwrażliwić odbiorców na problem ...

Szefostwo Air France do pracowników: Rozmawiajmy, nie strajkujcie

Kierownictwo Air France zaproponowało związkom zawodowym mechanizm korygowania zarobków, pozwalający wyrównać spadek siły nabywczej ...

LOT zwiększa częstotliwość na 25 trasach

Przewoźnik dokłada trzeci codzienny rejs między Warszawą a Berlinem. Jednocześnie zwiększa częstotliwość na 24 ...

Rosjanie podporą cypryjskiej turystyki

W 2018 roku Cypr odwiedziły prawie 4 miliony turystów. Wprawdzie liczba gości rośnie, ale ...

OSAT: Wzmacniamy pozycję agentów

Wspólne szkolenia, promocja, porady, nowe narzędzia informatyczne – OSAT staje się coraz bardziej atrakcyjny ...