Schauinsland-Reisen sprzedaje już ofertę w obniżonych cenach na nadchodzącą zimę, zachęcając jednocześnie poszukiwaczy okazji do skorzystania z przecen wyjazdów jeszcze w te wakacje. W kampanii pod hasłem „Milion ofert od 399 euro” przekonuje, że w bieżącym sezonie można wypocząć za stosunkowo niewielkie pieniądze. Identyczne propozycje dostępne są we wszystkich kanałach sprzedaży.

Najniższa cena to wspomniane 399 euro za wycieczkę z wylotem po 21 sierpnia, ale przed 31 października. Za taką kwotę można na przykład wypocząć we wrześniu w Bułgarii czy w październiku na Kosie. Choć biuro używa w reklamie kwoty 399 euro, to na jego stronie internetowej znajdują się jeszcze tańsze oferty. Najtańszy jest tygodniowy pobyt na Majorce w październiku za 301 euro w czterogwiazdkowym hotelu z dwoma posiłkami.

Czytaj też: „Niemieccy touroperatorzy z lepszym wynikiem”.

Jak tłumaczy kierownik operacyjny Andreas Rüttgers, biuro chce nie tylko pobudzić popyt wśród niezdecydowanych, ale też pokazać swoją wszechstronność. Z jednej strony touroperator ma w ofercie pobyty w najlepszych miejscach i w świetnych hotelach, z drugiej jest specjalistą od last minute i przecen w okresie wczesnej rezerwacji.

Z prezentacji biura zamieszczonej na jego stronie internetowej można się dowiedzieć, że w roku rozliczeniowym 2017/18 firma osiągnęła 1,3 miliarda euro przychodów, z jej usług skorzystało 1,6 miliona turystów.