Wartość sprzedanej oferty – dodaje zarząd spółki – ujęta będzie w przychodach ze sprzedaży w okresie realizacji wyjazdów, czyli w okresie kwiecień – październik 2017 roku.
Aktualizacja: 01.09.2025 08:41 Publikacja: 20.04.2017 22:15
Foto: Filip Frydrykiewicz
Wartość sprzedanej oferty – dodaje zarząd spółki – ujęta będzie w przychodach ze sprzedaży w okresie realizacji wyjazdów, czyli w okresie kwiecień – październik 2017 roku.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: turystyka.rp.pl
Wartość sprzedanej oferty – dodaje zarząd spółki – ujęta będzie w przychodach ze sprzedaży w okresie realizacji wyjazdów, czyli w okresie kwiecień – październik 2017 roku.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Mamy technologie i infrastrukturę, dzięki którym możemy stworzyć łączność bardzo mocno dostosowaną do potrzeb danego przedsiębiorcy. My nazywamy to sieciami kampusowymi – mówi Mariusz Garczyński, ekspert ICT Orange Polska.
Spółka Rainbow Tours poinformowała o nowej gwarancji ubezpieczeniowej, jaką uzyskała na kolejny rok działalności...
Podczas pierwszego wspólnego spotkania pracowników Invia.cz, Invia.sk, Invia.hu, Travelplanet.pl i Wakacje.pl. D...
Program TUI Workwide cieszy się dużym zainteresowaniem – jak informuje organizator, już ponad 10 tysięcy pracown...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Egipt i Bułgaria po 3,7 tysiąca złotych, Turcja za 4,9 tysiąca, Grecja za 5,2 tysiąca, a Wyspy Kanaryjskie za 5,...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas