Wartość sprzedanej oferty – dodaje zarząd spółki – ujęta będzie w przychodach ze sprzedaży w okresie realizacji wyjazdów, czyli w okresie kwiecień – październik 2017 roku.
Aktualizacja: 28.04.2025 11:05 Publikacja: 20.04.2017 22:15
Foto: Filip Frydrykiewicz
Wartość sprzedanej oferty – dodaje zarząd spółki – ujęta będzie w przychodach ze sprzedaży w okresie realizacji wyjazdów, czyli w okresie kwiecień – październik 2017 roku.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: turystyka.rp.pl
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Ostatni tydzień pokazał, że choć średnia cena wyjazdów wakacyjnych w biurach podróży prawie nie drgnęła, były dw...
Wirtualna Polska Holding sfinalizowała przejęcie grupy portali turystycznych Invia Group. Za ponad miliard złoty...
Biuro podróży Itaka rozszerza swoje możliwości w dziedzinie lotnictwa – wyleasingowało cztery airbusy i nadało i...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
W styczniu biura podróży sprzedały 833,6 tysiąca wycieczek, w lutym 718,2, a w marcu 704,6 tysiąca. Czy to dużo?...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas