Wartość sprzedanej oferty – dodaje zarząd spółki – ujęta będzie w przychodach ze sprzedaży w okresie realizacji wyjazdów, czyli w okresie kwiecień – październik 2017 roku.
Aktualizacja: 21.12.2024 16:47 Publikacja: 20.04.2017 22:15
Foto: Filip Frydrykiewicz
Wartość sprzedanej oferty – dodaje zarząd spółki – ujęta będzie w przychodach ze sprzedaży w okresie realizacji wyjazdów, czyli w okresie kwiecień – październik 2017 roku.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: turystyka.rp.pl
Wartość sprzedanej oferty – dodaje zarząd spółki – ujęta będzie w przychodach ze sprzedaży w okresie realizacji wyjazdów, czyli w okresie kwiecień – październik 2017 roku.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Biuro podróży Rego-Bis informuje, że podniosło gwarancję. Na kolejny rok zapewniło sobie zabezpieczenie w wysokości 15 milionów złotych, to o 19 procent więcej niż poprzednia suma. Poprzednia gwarancja opiewała bowiem na 12,6 miliona złotych.
Możliwość zaproponowania klientowi biura podróży bonu zamiast zwrotu pieniędzy, rozszerzenie katalogu sytuacji, w której może on zrezygnować z wyjazdu i prawo upomnienia się przez organizatora o zwrot pieniędzy u poddostawcy usług - to niektóre zmiany unijnej dyrektywy o imprezach turystycznych zaproponowane przez Radę Europejską.
Wyraźna chęć podróżowania z jednej strony, ale rosnące koszty i wysokie ceny wyjazdów z drugiej - to czynniki, które, zdaniem przedstawicieli niemieckiej branży turystycznej, będą wpływać w przyszłym roku na tamtejszy rynek.
Przyszłoroczny kalendarz świąt sprzyja planowaniu długich weekendów. Polacy będą mogli do tego wykorzystać 12 dodatkowych dni wolnych, które uzupełnią pozostałe 20 lub 26 przysługujących ustawowo.
Nest Lease, to nowy gracz na polskim rynku leasingowym, będący częścią grupy Nest Bank. Firma powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie mikro i małych przedsiębiorców na elastyczne i nowoczesne rozwiązania finansowe. Dzięki zaawansowanej technologii i indywidualnemu podejściu, Nest Lease planuje w ciągu dwóch lat wejść do grona dziesięciu największych firm leasingowych w Polsce. W rozmowie z Lechem Stabiszewskim, pełniącym funkcję p.o. prezesa zarządu Nest Leasing S.A., przyglądamy się strategii i ofercie Spółki oraz trendom w branży leasingowej.
Biuro podróży Rego-Bis informuje, że podniosło gwarancję. Na kolejny rok zapewniło sobie zabezpieczenie w wysokości 15 milionów złotych, to o 19 procent więcej niż poprzednia suma. Poprzednia gwarancja opiewała bowiem na 12,6 miliona złotych.
Możliwość zaproponowania klientowi biura podróży bonu zamiast zwrotu pieniędzy, rozszerzenie katalogu sytuacji, w której może on zrezygnować z wyjazdu i prawo upomnienia się przez organizatora o zwrot pieniędzy u poddostawcy usług - to niektóre zmiany unijnej dyrektywy o imprezach turystycznych zaproponowane przez Radę Europejską.
Ani agenci turystyczni, ani touroperatorzy sprzedający wycieczki do Hiszpanii nie muszą dostarczać żadnych danych o swoich klientach - rozwiewa wątpliwości, jakie się pojawiły po wejściu w życie dekretu nakazującego podawanie przez podróżnych wielu danych o sobie, Hiszpańskie Biuro Turystyki.
Z biurami podróży wyjechało tego lata 21,8 procent więcej klientów niż rok temu. Większemu ruchowi w biurach podróży sprzyjała dobra sytuacja gospodarcza i niskie ceny wycieczek. Ale teraz dynamika wzrostu wyhamuje - to wnioski z badania Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata.
Choć minęły już prawie dwa miesiące od powodzi, która przeszła we wrześniu przez południowo-zachodnią Polskę, Ministerstwo Sportu i Turystyki nie wydało rozporządzenia, koniecznego do wypłacenia pieniędzy poszkodowanym firmom turystycznym – zwraca uwagę Turystyczna Organizacja Otwarta.
Do niecodziennego zdarzenia doszło na targach turystycznych WTM London. W czasie debaty o zrównoważonym rozwoju, w której udział brał między innymi prezes biura podróży TUI UK, na scenę wtargnęli przedstawiciele organizacji PETA.
- Polski rynek turystyki wyjazdowej zajmuje ważne miejsce na mapie świata. Taki rynek powinien mieć jedną, dużą, renomowaną imprezę targową. Chcemy swoją obecnością na targach ITTF Warsaw budować ich rangę - mówi prezes biura podróży Rainbow Maciej Szczechura.
Solidne szkolenia i dobre przygotowanie do sprzedawania wycieczek to atuty, które leżą u podstaw dobrej współpracy agenta turystycznego z touroperatorem. To nasz przepis na sukces – przekonuje wiceprezes Fostertravel.pl Przemysław Jackiewicz.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas