Reklama

Join UP!: Nasza obecność na każdym lotnisku sprawi, że klienci unikną stresu

Odprawa na lotnisku, przejście przez kontrolę bezpieczeństwa i oczekiwanie na wejście do samolotu często decyduje, z jakim nastawieniem klienci polecą na wakacje. Dlatego tak chcemy zorganizować podróż, żeby zwiększyć ich wygodę i poczucie bezpieczeństwa - ogłosiło biuro podróży Join UP! Polska.

Publikacja: 02.06.2025 13:48

Join UP!: Nasza obecność na każdym lotnisku sprawi, że klienci unikną stresu

Foto: Filip Frydrykiewicz

"Rozpoczynając szeroko zakrojoną współpracę z największymi firmami handlingowymi oraz lotniskami w Polsce, wprowadzamy nowy standard obsługi – taki, w którym każdy pasażer Join UP! Polska czuje, że jest traktowany poważnie, z troską i uwagą" - pisze touroperator w komunikacie.

Przywołuje też dane z badania przeprowadzonego w 2024 roku przez firmę zajmującą się występowaniem w imieniu pasażerów do linii lotniczych o odszkodowania, z którego wynika, że 66 procent pasażerów najbardziej stresuje brak informacji o zakłóceniach lotów, a 64 procent "niejasności dotyczące bagażu".

Czytaj więcej

Join UP! buduje europejski holding i rozszerza działalność w Polsce

Join UP! Polska: Jesteśmy na każdym lotnisku

Biuro podróży deklaruje, że "odpowiada na te wyzwania, budując relacje z portami lotniczymi i opierając współpracę na doświadczonych firmach obsługi naziemnej". Dzięki temu "skraca łańcuch komunikacji i zapewnia szybką, kompetentną reakcję".

Jak wyjaśnia rzeczniczka prasowa biura podróży, Aleksandra Nawrocka-Dudkiewicz, touroperator "wdraża współpracę z firmami handlingowymi i obsługą lotniskową na wszystkich lotniskach w Polsce", z których wylatują jego klienci.

Reklama
Reklama

- Gdy samolot się spóźnia, pasażer nie zostaje bez informacji, nie musi szukać pomocy, bo zanim zdąży zapytać, nasi partnerzy handlingowi już działają, a zespół obsługi klienta może natychmiast reagować. Dzięki temu ograniczamy stres i minimalizujemy dyskomfort w nagłych sytuacjach – zapewnia.

- Dzięki temu w razie zmiany samolotu, opóźnień lub konieczności zmiany transportu, zakwaterowania lub posiłków, decyzje są podejmowane szybciej i wdrażane natychmiast. Obsługa handlingowa współpracująca bezpośrednio z przewoźnikiem i Join UP! Polska ma dostęp do aktualnych informacji i możliwości działania na miejscu – co skraca czas reakcji – dodaje.

Czytaj więcej

Join UP! Polska będzie latać z Olsztyna do Szarm el-Szejk

- Obsługa rejsu, jako osoba fizycznie obecna przy operacji, jest najlepszym źródłem wiedzy i wsparcia dla pasażera. System ten działa już na większości kluczowych lotnisk w Polsce – w tym w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku i innych portach regionalnych, jak Łódź, Rzeszów, Olsztyn czy Szczecin - zapewnia Nawrocka-Dudkiewicz.

Join UP! Polska Wakacje zaczynają się na lotnisku

Klienci Join UP! Polska mają do dyspozycji: „Kieszonkowy przewodnik” z praktycznymi informacjami, całodobowy helpdesk i infolinię czynny 7 dni w tygodniu, wsparcie agenta handlingowego współpracującego z linią lotniczą, obsługę przewoźnika bezpośrednio na lotnisku.

- Chcemy, by nasi pasażerowie od początku czuli, że są pod opieką. Lotnisko nie powinno być źródłem stresu, lecz początkiem udanych wakacji – mówi cytowana w komunikacie regionalna dyrektorka na Polskę i Kraje Bałtyckie w Join UP! Sabina Saikovskaja.

Reklama
Reklama

Biuro podróży Join UP! Polska to według Rankingu Biur Podróży 2025 ósmy pod względem wielkości organizator wyjazdów w Polsce. W zeszłym roku obsłużył 128 tysięcy klientów, a jego obroty sięgnęły 341 milionów złotych. 

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Unia wzmacnia prawa klientów biur podróży. Branża turystyczna umiarkowanie zadowolona
Biura Podróży
Rekordowy rok niemieckich touroperatorów napędzany cenami, nie klientami
Biura Podróży
Koniec prac nad rewizją dyrektywy o imprezach turystycznych. Co się zmieni?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biura Podróży
W biurach podróży mała przecena czterech wakacyjnych kierunków. To już trzecia
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama