"Rozpoczynając szeroko zakrojoną współpracę z największymi firmami handlingowymi oraz lotniskami w Polsce, wprowadzamy nowy standard obsługi – taki, w którym każdy pasażer Join UP! Polska czuje, że jest traktowany poważnie, z troską i uwagą" - pisze touroperator w komunikacie.
Przywołuje też dane z badania przeprowadzonego w 2024 roku przez firmę zajmującą się występowaniem w imieniu pasażerów do linii lotniczych o odszkodowania, z którego wynika, że 66 procent pasażerów najbardziej stresuje brak informacji o zakłóceniach lotów, a 64 procent "niejasności dotyczące bagażu".
Czytaj więcej
Turystyczna grupa Join UP! z Ukrainy ogłosiła zintegrowanie swoich spółek w jeden holding z siedz...
Join UP! Polska: Jesteśmy na każdym lotnisku
Biuro podróży deklaruje, że "odpowiada na te wyzwania, budując relacje z portami lotniczymi i opierając współpracę na doświadczonych firmach obsługi naziemnej". Dzięki temu "skraca łańcuch komunikacji i zapewnia szybką, kompetentną reakcję".
Jak wyjaśnia rzeczniczka prasowa biura podróży, Aleksandra Nawrocka-Dudkiewicz, touroperator "wdraża współpracę z firmami handlingowymi i obsługą lotniskową na wszystkich lotniskach w Polsce", z których wylatują jego klienci.