TUI Deutschland zaprezentował program na lato 2021 roku. Touroperator przewiduje, że kolejny sezon będzie o wiele lepszy od minionego, a klienci pojadą przede wszystkim do Hiszpanii i Grecji, głównie na Kretę, Rodos i Kos. TUI włączył do greckiej oferty ponad 4,5 tysiąca hoteli. Touroperator liczy też na duży popyt na Turcję i Włochy, a także na wypoczynek w Niemczech. W tym ostatnim kraju goście będą mogli wybierać spośród 2,4 tysiąca hoteli, w tym także należących do koncernu.
Jednym z hitów sprzedaży ma być niemieckie wybrzeże Bałtyku – wakacje spędza tam 25 procent Niemców, a ich liczba cały czas rośnie. Turyści pytają też o wyjazdy do Szwarcwaldu, Bawarii, Allgäu i na Wyspy Wschodniofryzyjskie.
CZYTAJ TEŻ: Grupa TUI z 3 miliardami euro straty operacyjnej
W przyszłym roku TUI chce dalej stawiać na rozwój własnych hoteli. Na lato uruchomiony zostanie pierwszy klub Robinsona na Cyprze – sieć liczyć będzie wówczas 26 obiektów. Pojawi się też sześć nowych hoteli TUI Blue, nie tylko w Europie (Sylt, Sycylia, Minorka, Riwiera Turecka i Dubrownik), ale też na Malediwach. Będzie również więcej obiektów RIU na Wyspach Zielonego Przylądka i w Nowym Jorku.
Z kolei oferta rodzinna wzbogaci się o pobyty w nowych hotelach TUI Kids Club na Korfu – w sumie latem będzie ich 39. Pojawi się też więcej możliwości wypoczynku na łonie natury, w okolicach, w których łatwiej o zachowanie dystansu społecznego, na przykład w Toskanii. Biuro zaoferuje także wypoczynek w stylu glamping, czyli pobyty na kempingu w luksusowym wydaniu.