Touroperator ma propozycję dla młodych - podróże w dużej grupie, noclegi w hostelach

Niemiecki touroperator G Adventures wprowadza na rynek markę dla młodych podróżników. Oferując pakiety z noclegiem w hostelu, chce pozyskać kolejną grupę klientów.

Publikacja: 14.12.2021 07:35

Roamies to nowa marka G Adventures, stworzona z myślą o młodych ludziach zainteresowanych wycieczkam

Roamies to nowa marka G Adventures, stworzona z myślą o młodych ludziach zainteresowanych wycieczkami objazdowymi w większej grupie

Foto: Adobe Stock

Roamies to nowa marka niemieckiego touroperatora G Adventures, podaje niemiecki portal branży turystycznej Reisevor9. Powstała z myślą o osobach w wieku od 18 do 35 lat, zainteresowanych wycieczkami objazdowymi w większej grupie. Firma nie stawia jednak żadnych ograniczeń wiekowych wobec klientów zainteresowanych taką formą podróżowania.

Biuro podróży podjęło w tym celu współpracę z portalem oferującym zakwaterowanie w hostelach Hostelword. Na początek proponuje 38 wyjazdów do 15 krajów i noclegi w 50 obiektach. Wyjazdy będą prowadzone w grupach od 16 do 24 osób, potrwają od pięciu do 34 dni. Prezes G Adventures Bruce Poon Tip uważa, że to coś zupełnie nowego dla młodych podróżnych.

Czytaj więcej

Grupa Anex: Niemcy chętniej kupują droższe wycieczki

Touroperator podkreśla, że hostele odegrały wielką rolę w rozwoju turystyki. Dzięki nim podróże stały się bardziej dostępne i przystępne cenowo, pozwalały też budować poczucie wspólnoty i koleżeństwa wśród młodych osób chcących wspólnie odkrywać świat.

Wyjazdy Roamies mają mieć swobodny charakter, pozwalać nawiązywać kontakty, doświadczać i odkrywać świat. Program zakłada sporo czasu wolnego, by w czasie wyjazdu realizować własne podróżnicze cele.

Internetowe biuro agencyjne Hostelword oferuje zakwaterowanie w 17 tysiącach hosteli w 179 krajach. Firma notowana jest od 2015 roku na giełdach w Londynie i Dublinie. Jej siedziba znajduje się w stolicy Irlandii, a biura ulokowane są także w Londynie, Szanghaju, Sydney i Porto.

Roamies to nowa marka niemieckiego touroperatora G Adventures, podaje niemiecki portal branży turystycznej Reisevor9. Powstała z myślą o osobach w wieku od 18 do 35 lat, zainteresowanych wycieczkami objazdowymi w większej grupie. Firma nie stawia jednak żadnych ograniczeń wiekowych wobec klientów zainteresowanych taką formą podróżowania.

Biuro podróży podjęło w tym celu współpracę z portalem oferującym zakwaterowanie w hostelach Hostelword. Na początek proponuje 38 wyjazdów do 15 krajów i noclegi w 50 obiektach. Wyjazdy będą prowadzone w grupach od 16 do 24 osób, potrwają od pięciu do 34 dni. Prezes G Adventures Bruce Poon Tip uważa, że to coś zupełnie nowego dla młodych podróżnych.

Biura Podróży
TUI Deutschland redukuje dział podróży służbowych. „Długo się nie odrodzą”
Biura Podróży
Turyści przylatujący spoza Schengen będą mogli zrobić test na polskim lotnisku
Biura Podróży
Ceny w biurach podróży. Na wakacje 2022 potaniał tylko jeden kierunek
Biura Podróży
Grupa Anex: Niemcy chętniej kupują droższe wycieczki
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
TUI Group podsumował rok. Firma zaciska pasa i powoli odzyskuje klientów