Z najnowszych badań brytyjskiej organizacji branży turystycznej ABTA wynika, że obecnie ludzie są bardziej skłonni rezerwować wyjazdy u agentów turystycznych niż przed pandemią. Sprzedawcy są doceniani za to, że mają aktualną wiedzę (45 procent odpowiedzi), oferują wyjazdy zorganizowane, które są uznawane za bezpieczne (43 procent) i mogą pomóc w kwestiach związanych z pandemią (41 procent).
Wyniki pokazują też, że Brytyjczycy mają duże zaufanie do samej marki ABTA, a siedmiu na 10 konsumentów twierdzi, że chętniej zrobi rezerwację w firmie należącej do organizacji niż tej, która nie ma prawa posługiwać się jej logo. Co ciekawe, ponad jedna trzecia klientów (36 procent) twierdzi, że jest gotowa wydać więcej na wakacje zarezerwowane za pośrednictwem firmy będącej członkiem ABTA.
Czytaj więcej
Rodziny o 50 procent chętniej niż przed pandemią rezerwują teraz wyjazdy u agentów turystycznych lub touroperatorów - wynika z ostatniej analizy brytyjskiej organizacji branżowej ABTA. Wszystko dlatego, że podróż zorganizowana daje większe poczucie bezpieczeństwa.
By wesprzeć swoich członków, organizacja przygotowała materiały marketingowe, na przykład nową grafikę z napisem „Jesteśmy dumni z bycia członkiem ABTA”, którą można wykorzystać w formie plakatów, w podpisach e-maili czy w mediach społecznościowych z hasztagiem #WeAreABTAMembers.
ABTA sama prowadzi promocję w mediach społecznościowych, by pokazać konsumentom, że agenci są doświadczonymi i profesjonalnymi doradcami. Reklama na Facebooku i Instagramie wskazująca 10 powodów, dla których warto rezerwować u członków ABTA, została obejrzana 1,2 miliona razy.