Itaka: Nowy wymiar turystyki doświadczeń z platformą SeePlaces.com

Platforma SeePlaces pozwala turystom w pełni poznawać odwiedzane miejsca, a oferującym wycieczki zwiększać sprzedaż i docierać do szerokiego grona odbiorców bez inwestycji w kosztowne kampanie reklamowe.

Publikacja: 19.07.2022 14:57

Itaka: Nowy wymiar turystyki doświadczeń z platformą SeePlaces.com

Foto: Itaka

Komunikat prasowy na temat platformy SeePlaces wchodzącej w skład Itaka Holdings.

Nowy wymiar turystyki doświadczeń z platformą SeePlaces.com

Potrzeby turystów zmieniają się, a rozwiązania powinny ewoluować wraz z nimi. Nasza platforma pozwala im w pełni doświadczać odwiedzanych miejsc, a oferującym wycieczki i aktywności zwiększać sprzedaż i docierać do szerokiego grona odbiorców bez inwestycji w kosztowne kampanie reklamowe.

Wprowadzając na rynek naszą platformę w 2019 roku, skupiliśmy się na intuicyjności procesu rezerwacyjnego i interfejsu, skalowalności architektury oraz różnorodności usług, aby zapewnić komfort użytkowania obu stronom. Stale ulepszamy naszą platformę, posiłkując się feedbackiem użytkowników.

O SeePlaces

SeePlaces to platforma, na której klienci mogą rezerwować wycieczki i aktywności oferowane w miejscach turystycznych bezpośrednio u ich dostawców. Tworzymy przestrzeń do sprzedaży i wymiany informacji, w której biura podróży, przewodnicy i dostawcy usług turystycznych mogą spotkać się z podróżującymi.

Ponieważ specjalizujemy się w kurortach wakacyjnych, nasza platforma pomaga dostawcom usług turystycznych dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy odbiorców.

Współpracujemy z operatorami wycieczek, platformami rezerwacyjnymi, agencjami, lotniskami, liniami lotniczymi, oraz blogerami i influencerami. Do sieci naszych afiliantów należą powszechnie rozpoznawalne marki (Itaka, Wakacje.pl, LOT Polish Airlines, Gdańsk Airport, MerlinX, eSky, Cedok, Ecco Holiday, Wakacyjni Piraci), jak i mniejsze, niezależne agencje.

Klienci ufają platformom rezerwacyjnym i chętnie z nich korzystają, zamiast polegać na własnym wyszukiwaniu, co potwierdza rynkowa hegemonia portali rezerwacyjnych w sektorze noclegów. Podobna rewolucja zachodzi obecnie w sektorze wycieczek, a my wychodzimy jej naprzeciw.

Czytaj więcej

Itaka wchodzi na Węgry. Pierwsi klienci polecą zimą nad ciepłe morza

Czego oczekuje klient i w jaki sposób nasza platforma spełnia te oczekiwania?

Fokus na doświadczenia

W ostatnich latach w siłę rośnie tzw. turystyka doświadczeń. W dobie powszechności podróży uczestnicy wyjazdów szukają niepowtarzalnych doznań, którymi mogą podzielić się ze światem. Również miłośnicy kurortowych wakacji chcą przeżywać na miejscu przygody i odkrywać na miejscu prawdziwe „perełki”. Zmieniają się oczekiwania turystów wobec wycieczek - ich formy, prezentacji i sposobu sprzedaży. Nasza platforma na nie reaguje i pozwala podróżującym doświadczać danego miejsca zanim jeszcze dotrą na miejsce.

Łatwy dostęp do wycieczek i rezerwacja online

Wymuszona przez pandemię digitalizacja szybko stała się standardem. Klienci przyzwyczaili się, że mogą łatwo rezerwować i załatwiać sprawy związane z wyjazdami turystycznymi online i teraz oczekują takiej możliwości od dostawców wycieczek i aktywności. Im krótszy i bardziej intuicyjny jest proces zakupowy, tym większa szansa, że klient go sfinalizuje. Jednocześnie podróżujemy częściej, ale wybieramy krótsze wyjazdy, a dzięki bezproblemowej rezerwacji online możemy w pełni wykorzystać ograniczony czas na miejscu.

Niezależność

Pandemia umocniła tendencje od dawna widoczne w branży turystycznej. Podróżującym coraz bardziej zależy na niezależności i dostępie do intuicyjnych rozwiązań webowych i mobilnych oraz wielokanałowej obsłudze. Jest to szczególnie widoczne wśród reprezentantów generacji Z. Młodsi turyści są świadomi, co chcą zobaczyć i zrobić i chcą mieć autonomię w kwestii organizacji własnego czasu, co umożliwia im nasza platforma.

Korzyści dla klientów

Z poziomu naszej platformy klienci mogą:

• rezerwować wycieczki z wyprzedzeniem w kilku prostych krokach, otrzymując niezwłocznie potwierdzenie rezerwacji

• pozyskać szczegółowe informacje na temat wycieczek

• zarządzać swoimi rezerwacjami z poziomu intuicyjnej platformy

Zyskują w ten sposób maksymalną niezależność, mogąc w każdej chwili zmienić lub odwołać rezerwację.

Nasza platforma zapewnia klientom kompletny przegląd dostępnych na miejscu produktów opatrzonych wszystkimi niezbędnymi informacjami w języku użytkownika. Dzięki temu mogą zaplanować całą wycieczkę jeszcze przed przyjazdem na miejsce, oszczędzając czas, który można wykorzystać na zwiedzanie. Wkrótce na SeePlaces pojawią się opinie, dzięki którym klienci będą mogli uzyskać dodatkowe informacji o wycieczkach, pochodzące od turystów, którzy już z wycieczki korzystali.

Średnia ocen na podstawie ankiet wysyłanych do klientów:

Foto: Itaka

Intuicyjny interfejs ułatwia rezerwację, a szeroki przekrój filtrów i kategorii pozwala klientom szybko dotrzeć do atrakcji zgodnych z ich preferencjami i zainteresowaniami. Dzięki rezerwacjom z wyprzedzeniem klienci mają pewność, że pojadą na wymarzoną wycieczkę, szczególnie jeżeli kierunek jest popularny wśród turystów. Dodatkowo, rezerwując wcześniej, klienci mogą liczyć na atrakcyjne zniżki.

Korzyści dla oferujących wycieczki i aktywności

Dostawcy usług turystycznych mogą w atrakcyjny i przystępny sposób zaprezentować swoje produkty na naszej platformie, dostarczając potencjalnym klientom wszystkie niezbędne informacje przed wyjazdem. Utrzymują dzięki temu przewagę nad konkurencją, zyskując łatwy dostęp do potencjalnych klientów (kilkanaście milionów podróżujących miesięcznie).

Aktualizacja cen i dostępności odbywa się automatycznie, co pozwala dostawcom wycieczek oszczędzić sporo czasu i uniknąć błędów w szacunkach, mogących skutkować overbookingiem.

Przy zakupie atrakcji przez platformę, obie strony są chronione jasnymi warunkami rezerwacji, określonymi przez dostawcę. Korzystając z niej, usługodawcy mogą sfinalizować całą transakcję z wyprzedzeniem, co ułatwia im planowanie i optymalizację swojej działalności.

Czytaj więcej

Itaka uzupełniła siatkę lotów czarterowych nowym samolotem. Pierwsi klienci już w Tunezji

Korzyści dla afiliantów

W ramach naszych programów afilianci mogą pomnażać swój dochód, korzystając z wielu metod integracji (linki afiliacyjne, widgety, white label, API).

Afiliant może:

• poprawić wrażenia klienta („customer experience”) - odbiorcy mogą łatwiej pozyskiwać informacje i rezerwować szybciej

• monetyzować swoje zasięgi - uzyskać dodatkowy dochód ze sprzedaży dodatkowych usług swoim klientom

• maksymalizować zwrot z kosztu pozyskania klientów - linki afiliacyjne generują pasywny dochód bez żadnych wydatków

Każdy może dołączyć do sieci naszych afliantów i dostawców - wystarczy spełnić kilka prostych wymogów formalnych. Zapraszamy do odwiedzenia platformy, aby zobaczyć, jak funkcjonuje lub bezpośredniego kontaktu celem uzyskania szczegółowszych informacji.

Komunikat prasowy na temat platformy SeePlaces wchodzącej w skład Itaka Holdings.

Nowy wymiar turystyki doświadczeń z platformą SeePlaces.com

Pozostało 98% artykułu
Biura Podróży
Traveldata: Last minute w biurach podróży nie tylko nie tańsze, ale coraz droższe
Biura Podróży
Agenci turystyczni nie zawsze wiedzą, czego chcą ich klienci
Biura Podróży
Sprzedaż wyjazdów wakacyjnych u niemieckich agentów goni wyniki sprzed pandemii
Biura Podróży
FTI: Jeszcze nigdy biura podróży nie były tak potrzebne jak teraz
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
TUI Poland: Mamy największą gwarancję na polskim rynku