"Viva! x Itaka" - od dzisiaj nowy katalog z ofertami dla wyjątkowych klientów

Dorośli chcący wypocząć bez dzieci, klienci spod znaku LGBT i wymagający indywidualiści to niektóre grupy turystów, dla których biuro podróży Itaka przygotowało swój najnowszy katalog.

Publikacja: 24.11.2022 01:35

"Viva! x Itaka" - od dzisiaj nowy katalog z ofertami dla wyjątkowych klientów

Foto: Aleksander Kramarz

W katalogu pod tytułem „Viva! x Itaka”, który trafia właśnie do sprzedawców, znalazło się 14 kierunków, około 90 hoteli i ponad 20 wycieczek objazdowych na lato 2023 roku. Katalog powstał dzięki współpracy touroperatora z lifestylowym magazynem „Viva!”, które ma w swoim motcie odwołanie do poznawania świata „Viva! Cały ten świat!”. Za kreację i promocję projektu odpowiada też wydawca "Vivy" Burda Media.

Twórcy zgromadzili w nim oferty oznaczone kilkoma markami Itaki, jak „Hotels&Deals”, „ITAKAsmart” (wycieczki dynamicznie pakietowane), a także „wyjątkowe propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów”.

Jak wymienia w informacji o nowym produkcie touroperator, są wśród nich oferty „Poznajmy się” z hotelami tylko dla dorosłych, „LGBT friendly” („inkluzywność, tolerancja, różnorodność”), wycieczki „Kameralne podróże” (zwiedzanie w małych grupach), „Wakacje pod palmami” („egzotyczne objazdówki w wersji soft: trochę zwiedzania, dużo plażowania”) i „No limits” (dla aktywnych), a także „Tylko dla Ciebie” – prywatne podróże organizowane nawet dla dwóch osób. Najwięcej ofert wypoczynku obejmuje Grecję, Hiszpanię z Wyspami Kanaryjskimi, Stany Zjednoczone, Chorwację i Włochy. Ale są w katalogu też egzotyczne kierunki, jak Meksyk, Curaçao, Indonezja i Kenia. Z kolei na wycieczkę objazdową klienci mogą wybrać się między innymi do Kostaryki, Namibii, Kataru czy na Wyspy Owcze.

„W ofercie klienci znajdą najmodniejsze kurorty, słynne resorty, odległe miejsca, jeszcze do niedawna znane tylko wybrańcom, a także ciekawe zakątki Europy, wciąż czekające na odkrycie. Pracując nad propozycjami podróży, wzięliśmy pod uwagę światowe trendy w turystyce” - zapewnia biuro podróży.

- Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie – wyjaśnia ideę katalogu wiceprezes Itaki Piotr Henicz.

- Chcemy sprawić, by świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. By możliwe były podróże – z naszą pomocą i rekomendacją – w najdalsze zakątki, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami – dodaje cytowana w komunikacie redaktor naczelna dwutygodnika „Viva” Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska.

Ambasadorką projektu została aktorka filmowa i teatralna Maria Dębska (Jaga z serialu „Barwy szczęścia”, Weronika Nowacka z serialu „W rytmie serca”, Zosia Joachim z serialu „Wojenne dziewczyny” i Wiktoria w serialu „Kuchnia”). Ona też widnieje na okładce katalogu.

Ambasadorką projektu jest aktorka filmowa i teatralna Maria Dębska

Foto: Itaka

W katalogu pod tytułem „Viva! x Itaka”, który trafia właśnie do sprzedawców, znalazło się 14 kierunków, około 90 hoteli i ponad 20 wycieczek objazdowych na lato 2023 roku. Katalog powstał dzięki współpracy touroperatora z lifestylowym magazynem „Viva!”, które ma w swoim motcie odwołanie do poznawania świata „Viva! Cały ten świat!”. Za kreację i promocję projektu odpowiada też wydawca "Vivy" Burda Media.

Twórcy zgromadzili w nim oferty oznaczone kilkoma markami Itaki, jak „Hotels&Deals”, „ITAKAsmart” (wycieczki dynamicznie pakietowane), a także „wyjątkowe propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów”.

Popularne Trendy
Orły Turystyki "Rzeczpospolitej" trafiły do wybitnych przedstawicieli branży
Popularne Trendy
Ponad milion turystów z Polski w Turcji - wynik najlepszy w historii
Popularne Trendy
Wielu chętnych na zimowy urlop w Austrii. Ale wyjazdy krótsze i oszczędniejsze
Biura Podróży
Nowe biuro podróży na polskim rynku. „W kwietniu polecimy do Turcji i Egiptu”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Dominikana i Antalya na czele rankingu kierunków turystycznych. Co je wyróżnia?