W katalogu pod tytułem „Viva! x Itaka”, który trafia właśnie do sprzedawców,
znalazło się 14 kierunków, około 90 hoteli i ponad 20 wycieczek
objazdowych na lato 2023 roku. Katalog powstał dzięki współpracy
touroperatora z lifestylowym magazynem „Viva!”, które ma w swoim motcie odwołanie do poznawania świata „Viva! Cały ten świat!”. Za kreację i promocję
projektu odpowiada też wydawca "Vivy" Burda Media.
Twórcy zgromadzili w nim oferty oznaczone kilkoma markami Itaki, jak „Hotels&Deals”, „ITAKAsmart” (wycieczki dynamicznie pakietowane), a także „wyjątkowe propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów”.
Jak wymienia w informacji o nowym produkcie touroperator, są wśród nich oferty „Poznajmy się” z hotelami tylko dla dorosłych, „LGBT friendly” („inkluzywność, tolerancja, różnorodność”), wycieczki „Kameralne podróże” (zwiedzanie w małych grupach), „Wakacje pod palmami” („egzotyczne objazdówki w wersji soft: trochę zwiedzania, dużo plażowania”) i „No limits” (dla aktywnych), a także „Tylko dla Ciebie” – prywatne podróże organizowane nawet dla dwóch osób. Najwięcej ofert wypoczynku obejmuje Grecję, Hiszpanię z Wyspami Kanaryjskimi, Stany Zjednoczone, Chorwację i Włochy. Ale są w katalogu też egzotyczne kierunki, jak Meksyk, Curaçao, Indonezja i Kenia. Z kolei na wycieczkę objazdową klienci mogą wybrać się między innymi do Kostaryki, Namibii, Kataru czy na Wyspy Owcze.
„W ofercie klienci znajdą najmodniejsze kurorty, słynne resorty, odległe miejsca, jeszcze do niedawna znane tylko wybrańcom, a także ciekawe zakątki Europy, wciąż czekające na odkrycie. Pracując nad propozycjami podróży, wzięliśmy pod uwagę światowe trendy w turystyce” - zapewnia biuro podróży.
- Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie – wyjaśnia ideę katalogu wiceprezes Itaki Piotr Henicz.