Reklama

Exim Tours tworzy nową strategię marketingową. Zapowiada „redefinicję marki”

Biuro podróży Exim Tours rozpoczyna współpracę z domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) i agencją kreatywną Must Be Loud. Razem mają stworzyć nową strategię marketingową touroperatora i platformę komunikacji.

Publikacja: 08.08.2023 12:20

Exim Tours tworzy nową strategię marketingową. Zapowiada „redefinicję marki”

Foto: Marcin Małysz / FB

- Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku - zapewnia prezes Eximu Tours Polska Marcin Małysz, cytowany w komunikacie firmy.

Jak czytamy w nim, Exim Tours we współpracy z nowymi partnerami przygotuje strategię marketingową, mediową i platformę komunikacji. Ma to służyć „redefinicji marki i budowie efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż touroperatora”.

- Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać Exim Tours poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu. Liczymy na ciekawe projekty komunikacyjne zwieńczone sukcesami biznesowymi - dodaje dyrektor ds. obsługi klienta dentsu Polska Nicolette Senye.

Czytaj więcej

Rego-Bis świętuje 30-lecie i rusza ze sprzedażą lata 2024. "Mamy wiele pomysłów i promocji"

- Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych, zapamiętywalnych kreacji. Postaramy się znaleźć rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud” - dodaje współzałożycielka Must Be Loud Marta Samsonov.

Reklama
Reklama

Nowa kampania Eximu Tours planowana jest na jesień. - Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami - przekonuje menedżer ds. marketingu w Eximie Tours Marcin Tobiasz.

- Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku - zapewnia prezes Eximu Tours Polska Marcin Małysz, cytowany w komunikacie firmy.

Jak czytamy w nim, Exim Tours we współpracy z nowymi partnerami przygotuje strategię marketingową, mediową i platformę komunikacji. Ma to służyć „redefinicji marki i budowie efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż touroperatora”.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Dwa nowe salony Join UP! Polska. Tym razem w Poznaniu i Wrocławiu
Biura Podróży
Nowy szef marketingu w Urlop.pl. "Wiem jak stworzyć markę z charakterem"
Biura Podróży
Pokój w wakacyjnym hotelu inny niż obiecywało biuro podróży? Klient może nie jechać
Biura Podróży
Unia Europejska zaostrza przepisy dotyczące turystyki. „Klienci uciekną z biur podróży”
Reklama
Reklama