Reklama

Exim Tours tworzy nową strategię marketingową. Zapowiada „redefinicję marki”

Biuro podróży Exim Tours rozpoczyna współpracę z domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) i agencją kreatywną Must Be Loud. Razem mają stworzyć nową strategię marketingową touroperatora i platformę komunikacji.

Publikacja: 08.08.2023 12:20

Exim Tours tworzy nową strategię marketingową. Zapowiada „redefinicję marki”

Foto: Marcin Małysz / FB

- Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku - zapewnia prezes Eximu Tours Polska Marcin Małysz, cytowany w komunikacie firmy.

Jak czytamy w nim, Exim Tours we współpracy z nowymi partnerami przygotuje strategię marketingową, mediową i platformę komunikacji. Ma to służyć „redefinicji marki i budowie efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż touroperatora”.

- Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać Exim Tours poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu. Liczymy na ciekawe projekty komunikacyjne zwieńczone sukcesami biznesowymi - dodaje dyrektor ds. obsługi klienta dentsu Polska Nicolette Senye.

Czytaj więcej

Rego-Bis świętuje 30-lecie i rusza ze sprzedażą lata 2024. "Mamy wiele pomysłów i promocji"

- Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych, zapamiętywalnych kreacji. Postaramy się znaleźć rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud” - dodaje współzałożycielka Must Be Loud Marta Samsonov.

Reklama
Reklama

Nowa kampania Eximu Tours planowana jest na jesień. - Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami - przekonuje menedżer ds. marketingu w Eximie Tours Marcin Tobiasz.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Boom na Tunezję i na Bułgarię – biuro podróży o trendach na lato 2026
Biura Podróży
Sąd: Odwołanie lotu pokrzyżowało plany? Należy się i zwrot pieniędzy, i odszkodowanie
Biura Podróży
Zmiana kierunku ruchu cen w biurach podróży. Po spadkach wzrost kosztów wakacji 2026
Biura Podróży
Koncern TUI: W tym roku mieliśmy 34,7 miliona klientów. Najlepszy wynik w historii
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama