Reklama
Rozwiń
Reklama

Exim Tours tworzy nową strategię marketingową. Zapowiada „redefinicję marki”

Biuro podróży Exim Tours rozpoczyna współpracę z domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) i agencją kreatywną Must Be Loud. Razem mają stworzyć nową strategię marketingową touroperatora i platformę komunikacji.

Publikacja: 08.08.2023 12:20

Exim Tours tworzy nową strategię marketingową. Zapowiada „redefinicję marki”

Foto: Marcin Małysz / FB

- Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku - zapewnia prezes Eximu Tours Polska Marcin Małysz, cytowany w komunikacie firmy.

Jak czytamy w nim, Exim Tours we współpracy z nowymi partnerami przygotuje strategię marketingową, mediową i platformę komunikacji. Ma to służyć „redefinicji marki i budowie efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż touroperatora”.

- Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać Exim Tours poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu. Liczymy na ciekawe projekty komunikacyjne zwieńczone sukcesami biznesowymi - dodaje dyrektor ds. obsługi klienta dentsu Polska Nicolette Senye.

Czytaj więcej

Rego-Bis świętuje 30-lecie i rusza ze sprzedażą lata 2024. "Mamy wiele pomysłów i promocji"

- Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych, zapamiętywalnych kreacji. Postaramy się znaleźć rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud” - dodaje współzałożycielka Must Be Loud Marta Samsonov.

Reklama
Reklama

Nowa kampania Eximu Tours planowana jest na jesień. - Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami - przekonuje menedżer ds. marketingu w Eximie Tours Marcin Tobiasz.

- Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku - zapewnia prezes Eximu Tours Polska Marcin Małysz, cytowany w komunikacie firmy.

Jak czytamy w nim, Exim Tours we współpracy z nowymi partnerami przygotuje strategię marketingową, mediową i platformę komunikacji. Ma to służyć „redefinicji marki i budowie efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż touroperatora”.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biura Podróży
„Gdzieś bym poleciał”. Łowca Okazji zaproponuje kierunek, znajdzie najlepszy termin i cenę
Biura Podróży
Rainbow zabrał mamy zastępcze na tygodniowe wakacje do Tunezji
Biura Podróży
Europejskie biura podróży ostrzegają przed zniszczeniem rynku wyjazdów zorganizowanych
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biura Podróży
Rainbow wystartował z Katowic do Akaby. Za tydzień pierwszy rejs do Cartageny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama