- Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku - zapewnia prezes Eximu Tours Polska Marcin Małysz, cytowany w komunikacie firmy.
Jak czytamy w nim, Exim Tours we współpracy z nowymi partnerami przygotuje strategię marketingową, mediową i platformę komunikacji. Ma to służyć „redefinicji marki i budowie efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż touroperatora”.
- Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać Exim Tours poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu. Liczymy na ciekawe projekty komunikacyjne zwieńczone sukcesami biznesowymi - dodaje dyrektor ds. obsługi klienta dentsu Polska Nicolette Senye.
Czytaj więcej
Dzisiaj mija 30 lat odkąd na rynku pojawiło się biuro podróży Rego-Bis. Jako jedno z pierwszych (połowa lat 90.) zaoferowało wyjazdy do Turcji. Uruchomiło też pierwsze w historii polskiej turystyki połączenia czarterowe do Tirany, Ochrydy i Mostaru.
- Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych, zapamiętywalnych kreacji. Postaramy się znaleźć rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud” - dodaje współzałożycielka Must Be Loud Marta Samsonov.