Sieć agencyjnych biur turystycznych Wakacje.pl startuje z nową kampanią promocyjną. Bazuje ona na chęci pochwalenia się wakacjami. Badania pokazały, że jest ona naprawdę silna, a wakacje, którymi turyści chcą się pochwalić, są tożsame z tymi, z których są naprawdę zadowoleni - wyjaśniają Wakacje.pl w komunikacie prasowym.
- Co ważne, nie mówimy tutaj o przechwalaniu się, a o pozytywnej chęci podzielenia się tym, jak dobrze spędziliśmy czas - zaznacza dyrektor marki Wakacje.pl Tomasz Bączek, cytowany w komunikacie.
Kampanijny spot ma dwie odsłony, głównym bohaterem obu jest Marcin Prokop, twarz marki Wakacje.pl. Wcielił się on w role lekarza stawiającego diagnozę i detektywa przesłuchującego podejrzanego. Chęć pochwalenia się zdjęciami z udanych wakacji jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać nawet w tych okolicznościach - pokazuje je pacjentowi i przesłuchiwanemu.
Czytaj więcej
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zwyciężyła w kategorii podróże i transport oraz zdobyła trzecie miej...