Nowa kampania reklamowa Wakacje.pl. „Postawiliśmy na humor”

W najnowszej reklamie Wakacje.pl ambasador tej marki Marcin Prokop wciela się w role lekarza i detektywa. Nawet podczas wykonywania obowiązków zawodowych nie potrafi powściągnąć przemożnej chęci pochwalenia się wakacjami.

Publikacja: 15.05.2025 16:33

Nowa kampania reklamowa Wakacje.pl. „Postawiliśmy na humor”

Foto: Wakacje.pl

Sieć agencyjnych biur turystycznych Wakacje.pl startuje z nową kampanią promocyjną. Bazuje ona na chęci pochwalenia się wakacjami. Badania pokazały, że jest ona naprawdę silna, a wakacje, którymi turyści chcą się pochwalić, są tożsame z tymi, z których są naprawdę zadowoleni - wyjaśniają Wakacje.pl w komunikacie prasowym.

- Co ważne, nie mówimy tutaj o przechwalaniu się, a o pozytywnej chęci podzielenia się tym, jak dobrze spędziliśmy czas - zaznacza dyrektor marki Wakacje.pl Tomasz Bączek, cytowany w komunikacie.

Kampanijny spot ma dwie odsłony, głównym bohaterem obu jest Marcin Prokop, twarz marki Wakacje.pl. Wcielił się on w role lekarza stawiającego diagnozę i detektywa przesłuchującego podejrzanego. Chęć pochwalenia się zdjęciami z udanych wakacji jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać nawet w tych okolicznościach - pokazuje je pacjentowi i przesłuchiwanemu.

Foto: Wakacje.pl

Czytaj więcej

Aplikacja Wakacje.pl z dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie

Wakacje.pl stawiają na humor

Wakacje.pl w swoich przekazach reklamowych od lat stawiają na humor, który wyróżnia markę na rynku turystycznym. Wakacje to czas, kiedy nie trzeba być poważnym, można być tu i teraz i spojrzeć na codzienne obowiązki z dystansem - tłumaczą twórcy spotów.

- Marka Wakacje.pl to partner, który - owszem - sprawi, że się uśmiechniesz, poczujesz urlopowy luz, ale przede wszystkim doradzi takie wakacje, którymi będziesz chciał/a się pochwalić. Jako największy agent turystyczny w Polsce wysyłamy rocznie na wakacje ponad milion klientów. Dążymy do tego, by dzięki naszym rekomendacjom klienci byli do tego stopnia zadowoleni z wypoczynku, że aż sami go sobie pozazdroszczą - mówi dyrektor marketingu Wakacje.pl Katarzyna Walczak.

Reklamy będzie można zobaczyć w mediach cyfrowych, telewizji, kinie i outdoorze. Poza głównymi spotami odbiorcy zobaczą też wersje scenariuszowe spotów przygotowane specjalnie z myślą o YouTubie i ekranach kinowych.

- Zależało nam na stworzeniu reklamy, której odbiorca nie będzie chciał pominąć, na widok której uśmiecha się i docenia, że ktoś postarał się o dostarczenie mu rozrywki - podkreślają twórcy reklamy.

Istotą spotów uzupełniających główną kampanię jest bezpośredni kontakt z odbiorcami.

- To zabieg, którym chcemy się wyróżnić w szumie reklamowym, wybić odbiorcę z rytmu, wejść z nim w interakcję. W końcu to nasz cel - mieć pewność, że zostaliśmy zauważeni, bo wiemy, że nasza oferta jest tego warta - tłumaczy menedżer marki Wakacje.pl Mateusz Gajda.

Czytaj więcej

Wirtualna Polska przejęła portale turystyczne Grupy Invia. Na ich czele wiceprezes

Marcin Prokop od 2023 roku jest nie tylko bohaterem spotów reklamowych Wakacje.pl, ale także ambasadorem marki, korzystającym z jej usług. W mediach społecznościowych dziennikarza i prezentera można oglądać relacje z miejsc, które odwiedza razem z Wakacje.pl.

Za koncepty kreatywne odpowiadała Agencja Supermarket, a za produkcję dom produkcyjny Videlec. Spoty wyreżyserował Filip Berendt, absolwent Royal College of Art w Londynie, wyróżniony i nagradzany na międzynarodowych festiwalach reklamowych. Planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół marketingu Wakacje.pl.

Sieć agencyjnych biur turystycznych Wakacje.pl startuje z nową kampanią promocyjną. Bazuje ona na chęci pochwalenia się wakacjami. Badania pokazały, że jest ona naprawdę silna, a wakacje, którymi turyści chcą się pochwalić, są tożsame z tymi, z których są naprawdę zadowoleni - wyjaśniają Wakacje.pl w komunikacie prasowym.

- Co ważne, nie mówimy tutaj o przechwalaniu się, a o pozytywnej chęci podzielenia się tym, jak dobrze spędziliśmy czas - zaznacza dyrektor marki Wakacje.pl Tomasz Bączek, cytowany w komunikacie.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rainbow kupił biuro podróży w Rumunii. "Inwestujemy w rozwój za granicą"
Biura Podróży
TUI w drodze do „globalnego koncernu rekreacyjnego” - wszystkie usługi w jednym miejscu
Biura Podróży
W sto dni dookoła świata... koleją. Biuro podróży oferuje wycieczkę za pół miliona złotych
Biura Podróży
Join UP! buduje europejski holding i rozszerza działalność w Polsce