Banery z hasłem „Tęsknimy za wami. Hotelarze z całej Polski” mają się pojawić na 300 bilbordach i przystankach komunikacji miejskiej w całym kraju. Symbolem akcji jest rysunek białej poduszki z namalowanym odręcznie czerwonym sercem.
CZYTAJ TEŻ: Goście wracają powoli, hotele też jeszcze czekają z otwarciem
Izba namawia też swoich członków, i nie tylko, do popularyzowania hasła wśród gości, w mediach społecznościowych i każdym innym miejscu – każdy chętny może pobrać ze strony www.ighp.pl/wypocznijbezpiecznie odpowiedniej wielkości grafiki. Nawet duże plakaty do wydrukowania.
Jak czytamy w komunikacie IGHP, branża hotelarska dotkliwie odczuła skutki pandemii koronawirusa. Po kilkutygodniowym przestoju od 4 maja hotelarze mogą ponownie przyjmować gości, dbając przy tym o przestrzeganie nowego reżimu sanitarnego. Hotelarzom zależy teraz, by przekonać gości, że dołożyli wszelkich starań, aby pobyt w obiektach był bezpieczny. Tym samym branża chce zachęcić do rezerwowania pobytów w hotelach w Polsce.
– Hotele, które zazwyczaj tętnią życiem, przeżywają teraz trudne chwile – mówi cytowany w komunikacie sekretarz generalny IGHP Marcin Mączyński. – Bez gości tracą tożsamość. Ta sytuacja wywołuje w nas wszystkich wiele emocji. Hotelarze z całego serca pragną powrotu gości i to jest główny przekaz naszej kampanii. Drugim ważnym aspektem, jest bezpieczeństwo i higiena w hotelach, a także troska o zdrowie zarówno naszych gości, jak i obsługi.