Bilety Ryanaira będzie mógł sprzedawać też TUI. Firmy mają umowę w tej sprawie

Ryanair ogłosił dziś, że podpisał umowę o współpracy partnerskiej z TUI. Biuro podróży będzie mogło sprzedawać bilety na loty tej niskokosztowej linii lotniczej.

Publikacja: 15.02.2024 16:28

Bilety Ryanaira będzie mógł sprzedawać też TUI. Firmy mają umowę w tej sprawie

Foto: Bloomberg

Jak zaznacza Ryanair, warunkiem jest, żeby touroperator nie zawyżał opłat za usługi przewoźnika. „Umowa zagwarantuje również klientom TUI, że ich prawidłowe dane kontaktowe i informacje o płatnościach zostaną przekazane Ryanairowi, zapewniając im bezpośredni dostęp do ich konta myRyanair i otrzymywanie ważnych informacji o lotach bezpośrednio na ich adres e-mail” - czytamy w komunikacie.

Kto nie z nami, ten jest piratem

Tradycyjnie irlandzki przewoźnik nazywa pozostałych internetowych agentów (OTA) piratami, którzy oszukują i obciążają klientów ukrytymi marżami, a Ryanairowi dostarczają fałszywe dane klientów i informacje o płatnościach. „Klienci TUI nie tylko skorzystają, że TUI będzie wyświetlać rzeczywiste, niskie ceny Ryanaira, bez ukrytych marż”.

TUI jest trzecim po loveholidays i Kiwi zatwierdzonym przez Ryanaira partnerem, który może „współpracować z liniami lotniczymi w sposób przejrzysty, bez oszukiwania klientów ukrytymi marżami, zawyżonymi opłatami i wymyślonymi opłatami za usługi".

Ryanair prowadzi od lat wojnę z OTA, nie pozwalając im sprzedawać swoich biletów i oskarżając o zawyżanie ich cen. Pod koniec zeszłego roku grupa największych OTA wstrzymała sprzedaż biletów. Odbiło się to na przychodach przewoźnika. Od tej pory ogłasza on kolejne formy, z którymi zawarł porozumienie.

Z Ryanairem TUI będzie się szybciej cyfryzować

- Nowa umowa jest zgodna ze strategią Grupy TUI, polegające na większej cyfryzacji segmentów biznesowych – komentuje cytowany w komunikacie chief strategy officer & chief executive officer holiday experiences w TUI Group Peter Krüger. - Współpraca z Ryanairem pozwoli teraz jeszcze bardziej rozszerzyć ofertę dynamicznie pakowanych wakacji TUI, a jednocześnie osiągnąć kolejny kamień milowy w cyfryzacji. Współpraca ta przyczynia się też do zwiększenia liczby naszych produktów i klientów.

Czytaj więcej

Świetny wynik polskich lotnisk. Ponad 52 miliony pasażerów to nowy rekord

A David Schelp, CEO Markets & Airlines w TUI Group, dodaje: - Więcej hoteli, więcej połączeń lotniczych, więcej wycieczek i aktywności podczas podróży i w domu - tworzymy jeszcze większy wybór dla naszych gości. W szczególności w Wielkiej Brytanii nasi klienci będą mogli wybierać z większej liczby lotów, a ponadto do silnego programu z własnymi lotami TUI Airline.

Linie Lotnicze
Podróże lotnicze za granicę. Najwięcej latają Amerykanie
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Linie Lotnicze
Linie lotnicze chwalą się, że są „eko”, a dwutlenku węgla wytwarzają coraz więcej
Linie Lotnicze
Ryanair kolejny raz wznawia loty do Izraela. Ale jeszcze nie z Polski
Linie Lotnicze
Trzeba poprawić zarządzanie lotami w Europie - twierdzą linie lotnicze
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Linie Lotnicze
Kolejna linia lotnicza oskarżona o greenwashing przegrywa w sądzie