Rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji uwzględnia siatkę połączeń różnych linii, ich dostępność, a także odmienne zasady rezerwowania. To pozwala tworzyć miliony kombinacji lotów obejmujących cały świat.
Różnorodność systemów, liczba linii lotniczych i ich lotów sprawia, że tradycyjne wyszukiwarki mają problemy z połączeniem ich produktów.
Czytaj więcej
Lotniska w Stambule Frankfurcie i Paryżu zajmują trzy pierwsze pozycje w rankingu najlepiej skomunikowanych lotnisk na świecie - wynika z analizy firmy Cirium, która sprawdziła, ile połączeń w pierwszej połowie tego roku oferowały największe porty lotnicze.
- Elemental Cognition i Google Cloud umożliwiły nam stworzenie inteligentnego, intuicyjnego narzędzia, które zmieniło proces rezerwowania w sojuszu One World na całym świecie – mówi wiceprezes One World na Europę Roger Blackburn. - Od czasu jego wprowadzenia zaobserwowaliśmy pięciokrotny wzrost konwersji. Ta potężna aplikacja usprawnia i upraszcza rezerwację, dzięki czemu klientom łatwiej jest zaplanować wymarzone wakacje, niezależnie od złożoności wymagań dotyczących lotu – wyjaśnia.
Wiceprezes tłumaczy, że oferty zapisane w różnych formatach zostały ze sobą połączone, a system napisany jest tak, by klient mógł zadawać pytania w języku naturalnym.