Celem kampanii jest „zbudowanie świadomości działalności Grupy Kapitałowej Polskich Portów Lotniczych jako strategicznego operatora infrastruktury lotniskowej w Polsce, który przygotowuje polskie lotniska do kolejnej dekady wzrostu, inwestując w CPK i tworząc setki tysięcy miejsc pracy” – piszą Polskie Porty Lotnicze (PPL) w komunikacie.
Czytaj więcej
W sezonie zimowym, który w lotnictwie rozpocznie się 26 października i potrwa do końca marca 2026...
Polskie Porty Lotnicze: lotniska to my
Spółka PPL zarządza największym portem lotniczym w Polsce – Lotniskiem Chopina, a także Lotniskiem Warszawa-Radom i Portem Lotniczym Zielona Góra-Babimost. Ma również udziały w dziewięciu innych lotniskach regionalnych.
W skład Grupy Kapitałowej PPL wchodzi w sumie 19 podmiotów, odpowiedzialnych za różne aspekty zarządzania infrastrukturą lotniskową. Na przykład Welcome Airport Services zapewnia obsługę naziemną, a Baltona odpowiada za prowadzenie sklepów wolnocłowych i punktów gastronomicznych. PPL są także strategicznym inwestorem i przyszłym operatorem Centralnego Portu Komunikacyjnego.
Do efektywnej komunikacji potrzebna jest jasna wizja i wspólny język marki dla całej grupy – czytamy w komunikacie.