Odbiorcami kampanii mają być inwestorzy i turyści. Jej podstawowym celem jest zbudowanie w nich świadomości, że województwo podkarpackie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, gdzie gospodarka działa w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem – wyjaśnia Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w komunikacie. Kolejnym celem jest dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców.
Kampania ma pokazać region, który, stawiając na czyste, ekologiczne i innowacyjne technologie, staje się najlepszym miejscem do życia, pracy i odpoczynku, a także zachęcić do korzystania z oferty turystycznej, gospodarczej, edukacyjnej i kulturalnej.
CZYTAJ TEŻ: Polskie miasta i regiony walczą o turystów
Materiały promocyjne
Spoty, zrealizowane w duchu „turystyki wrażeń”, ukazują „indywidualny odbiór atrakcji Podkarpacia, przefiltrowany przez emocje i wspomnienia występujących w nich bohaterów”, tworząc „serie unikatowych doświadczeń” – czytamy w komunikacie.