Podkarpacie obiecuje: Będziesz pod wrażeniem

„Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem” – pod tym hasłem województwo podkarpackie rozpoczęło kampanię promującą turystyczne i gospodarcze walory regionu.

Publikacja: 01.12.2020 13:05

Podkarpacie obiecuje: Będziesz pod wrażeniem

Foto: Kadr z filmu promocyjnego „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem”

Odbiorcami kampanii mają być inwestorzy i turyści. Jej podstawowym celem jest zbudowanie w nich świadomości, że województwo podkarpackie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, gdzie gospodarka działa w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem – wyjaśnia Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w komunikacie. Kolejnym celem jest dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców.

Kampania ma pokazać region, który, stawiając na czyste, ekologiczne i innowacyjne technologie, staje się najlepszym miejscem do życia, pracy i odpoczynku, a także zachęcić do korzystania z oferty turystycznej, gospodarczej, edukacyjnej i kulturalnej.

CZYTAJ TEŻ: Polskie miasta i regiony walczą o turystów

""

Materiały promocyjne

Foto: turystyka.rp.pl

Spoty, zrealizowane w duchu „turystyki wrażeń”, ukazują „indywidualny odbiór atrakcji Podkarpacia, przefiltrowany przez emocje i wspomnienia występujących w nich bohaterów”, tworząc „serie unikatowych doświadczeń” – czytamy w komunikacie.

Kampania prowadzona jest w mediach ogólnopolskich (telewizja i radio) oraz w internecie (YouTube, reklamy typu display, artykuły natywne). Komunikaty informujące o niej pojawią się również na nośnikach outdoorowych i w prasie o tematyce turystycznej, biznesowej i lifestylowej. Za jej stworzenie i realizację odpowiada agencja reklamowa MDI z Krakowa.

Odbiorcami kampanii mają być inwestorzy i turyści. Jej podstawowym celem jest zbudowanie w nich świadomości, że województwo podkarpackie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, gdzie gospodarka działa w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem – wyjaśnia Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w komunikacie. Kolejnym celem jest dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców.

Kampania ma pokazać region, który, stawiając na czyste, ekologiczne i innowacyjne technologie, staje się najlepszym miejscem do życia, pracy i odpoczynku, a także zachęcić do korzystania z oferty turystycznej, gospodarczej, edukacyjnej i kulturalnej.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Baleary bronią się przed „turystofobiczną retoryką”. Wzmocnią przedsiębiorców
Nowe Trendy
Turystyczny bojkot Ameryki. Przez politykę Donalda Trumpa rośnie ryzyko recesji
Nowe Trendy
Imponujący wzrost turystyki w Wietnamie. Polaków o 53 procent więcej
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Nowe Trendy
Tureccy hotelarze tną ceny. Liczyli na więcej gości, ale zostają im puste pokoje