Głównym obowiązkiem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) będzie turystyczna promocja Polski na rynkach francuskim, ukraińskim i chińskim – pisze POT w ogłoszeniu na stronie internetowej.
Kandydaci muszą mieć tytuł magistra, korzystać z pełni praw publicznych, nie mogą być karani, muszą mieć co najmniej pięcioletni staż pracy w turystyce, marketingu, sprzedaży lub public relations, w tym co najmniej trzyletni na stanowisku kierowniczym, mówić biegle po angielsku (dodatkowym atutem będzie znajomość francuskiego, ukraińskiego lub chińskiego), mieć prawo jazdy kategorii B.
CZYTAJ TEŻ: POT: Więcej czasu, żeby zyskać certyfikat dobrych praktyk w turystyce
Wśród wymagań pożądanych POT wymienia znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki, polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej, ustawy i statutu Polskiej Organizacji Turystycznej i procedur ustawy Prawo zamówień publicznych, umiejętność organizacji kampanii promocyjnych, zarządzania projektami i personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów i radzenia sobie ze stresem.
Warunkiem udziału w konkursie jest także przedstawienie pracy pisemnej (3-5 stron) na temat „Koncepcja komunikacji marketingowej (na wybranym rynku) w roku 2022, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu pandemii na rynek turystyczny”.