World Travel Market, czyli WTM w Londynie, to jedna z najważniejszych imprez targowych w świecie turystyki. W tym roku, z powodu pandemii odbędą się w formule hybrydowej – najpierw tradycyjnie w dniach 1-3 listopada wystawcy i goście będą mogli spotkać się w halach wystawienniczych centrum Excel, tydzień później, od 8 do 9 listopada - wirtualnie.
Jak informują organizatorzy, do tzw. buyers’ club, czyli do grupy najwyższych rangą menedżerów, którzy mają prawo podpisywać kontrakty, zgłosili się przedstawiciele ponad 80 krajów, najwięcej z Wielkiej Brytanii.
Czytaj więcej
Pięćdziesięciu wystawców z Polski bierze udział w rozpoczynających się dzisiaj targach turystycznych ITB Berlin NOW 2021.
Wśród nich znajdą się armatorzy statków wycieczkowych, touroperatorzy, agenci turystyczni, przedstawiciele banków miejsc hotelowych i firm internetowych. Z takich firm, jak Jet2holidays, Saga Holidays, British Airways Holidays, TUI Group, Kayak, Booking.com czy lastminute.com.
- Kontraktujący menedżerowie i osoby decyzyjne będą odgrywały główną rolę w odbudowie segmentu podróży – mówi dyrektor WTM London&Travel Forward Simon Press, cytowany w komunikacie firmy. - Turystyka zaczyna się odbijać, a szanse na zdobycie nowych kontraktów są ogromne. Buyers’ club to idealny sposób na poszerzenie kontaktów, pozyskanie partnerów, odnowienie umów i odkrycie nowych sposobów współpracy przy restarcie turystyki.