Menadżerowie mają się starać i rezerwować tanio

Najważniejsze warunki dobrze zorganizowanej podróży służbowej to bezpieczeństwo jej uczestników i niskie koszty - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie HRS

Aktualizacja: 18.10.2017 11:17 Publikacja: 18.10.2017 09:53

Menadżerowie mają się starać i rezerwować tanio

Foto: Pixabay

Z badań przeprowadzonych przez organizację Association of Corporate Travel Executives (ACTE) na zlecenie HRS wynika, że większość przepytanych osób odpowiedzialnych za podróże (94 procent) twierdzi, że zapewnienie bezpieczeństwa delegowanych poprzez staranne zaplanowanie podróży to jeden z najważniejszych aspektów ich pracy, a 82 procent podaje, że to ich główny priorytet. Potrzeba uproszczenia procesów organizacji wyjazdu (72 procent) uplasowała się za obniżeniem kosztów (88 procent), bezpieczeństwem danych (84 procent) i poprawą zadowolenia podróżnych (75 procent).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem