Aktualizacja: 25.09.2017 22:58 Publikacja: 25.09.2017 21:53
Jean-Michel Mathieu, prezes Joon
Foto: AFP
Tańsze podróże między Europą i obu Amerykami zyskują na popularności. Oferują je m.in. Norwegian i islandzka Wow Air, skłaniając tradycyjnych przewoźników, IAG i Lufthansę, do tworzenia własnych tanich marek w lotach transkontynentalnych. Również brytyjski easyJet pracuje nad umową, która umożliwi jego pasażerom z Gatwick korzystanie z dalekich połączeń Norwegiana i WestJeta.
Air France wyjaśnia, że Joon jest hybrydą taniej linii i tradycyjnego przewoźnika. Ma nadzieję, że przyciągnie dzięki niej klientów z pokolenia Millenialsów, czyli ludzi urodzonych w ostatnich dwóch dekadach XX wieku.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas