Aktualizacja: 21.08.2017 08:51 Publikacja: 21.08.2017 08:20
Foto: Pixabay
Szefowie największych organizatorów rejsów wycieczkowych przyznają, że klienci wykupują miejsca na statkach o wiele wcześniej niż kiedyś - informuje portal Skift. Nie jest jednak pewne, czy tak wczesne rezerwacje są opłacane dla organizatorów wypoczynku. Masowe wykupywanie wycieczek tuż po otwarciu systemów rezerwacyjnych utrudnia bowiem podnoszenie ich cen.
Prezes Royal Caribbean Cruises (RCC) Richard Fain mówi, że czasem odnosi wrażenie, że zbyt wczesna sprzedaż oznacza potencjalną stratę zysków. Zastanawia się, czy lepiej zyskiwać nowych klientów, czy podnieść ceny mniejszemu ich gronu. Również prezes Norwegian Cruise Line Holdings Frank Del Rio przyznaje, że jego firma stale zastanawia się nad tą kwestią. Jego zdaniem należy korzystać z obecnego popytu, podnosząc ceny na tyle, na ile godzą się na to klienci.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas