Reklama

Kiedy myślisz „Niemcy"

Niemcy to Berlin, natura, piwo, kultura i kiełbaski - Niemiecka Centrala Turystyki zastanawiała się z dziennikarzami turystycznymi z całego świata nad marką swojego kraju w turystyce

Publikacja: 17.12.2016 09:32

Foto: archiwum prywatne

120 dziennikarzy i blogerów z osiemnastu krajów świata wraz z reprezentantami niemieckiej branży turystycznej wzięło udział w konferencji „Travel Destination Germany Incoming & Brand Summit" (8 - 9 grudnia) w Monachium, zorganizowanej przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT). Spotkanie miało miejsce w hotelu Sheraton Munich Arabellapark, a jego moderatorką była Sandra Maria Gronewald, znana dziennikarka telewizji ZDF (prowadzi m.in. codzienny program „Hallo Deutschland") i Deutsche Welle TV.

Kluczowy jest wizerunek marki

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama